alandala

Am avut un mega weekend prelungit. De fapt ce zic io, acu 2 saptamani am fost doar luni la munca pt ca au venit fetele, dupa care saptamana trecuta am fost la munca de luni pana miercuri si iar a venit weekend prelungit. Cu toate astea, astazi sunt vai viata mea, pt ca presimt ca o sa ma ia o raceala ca ma doare tot corpu plus gatu.  Gatu stiu clar ca ma doare de la cat McFlurry si Ben& Jerrys am basculat... weekendu asta, ca niciodata, as fi mancat inghetata dimineata, pranz si seara. Este de la sine inteles ca acum nu am chef de nimic, implicit nici de munca.

Vineri seara am avut ideea minunata sa bem baileys shoturi, a.i. am devenit avieon dar m-am distrat foarte bine. Dupa aia sambata, pe langa mahmureala de rigoare, m-a lovit si o durere de sinusuri pt ca s-a schimbat temperatura foarte brusc (e foarte frig si ploua si e de cacao!) si stiti ca io-s meteodependenta. Deci traiesc cu aceasta durere de sinusuri de sambata dimineata si nicio pastila nu are efect se pare.

De ieri, am luat o decizie impreuna cu domnul meu, in fiecare seara inainte de dush facem workout 10 min, iar eu nu mai beau cola-bere si nu mai mananc atatea rahaturi. Mi-a dat maica-sa un aparat de tortura pt buci si lovehandles pe care mi-e imposibil sa il folosesc corect mai mult de un minut. Este mortal la propriu, aseara dupa workout nu mai puteam sa urc scarile ca lumea. Acum, totul este sa ne si tinem de ceea ce ne-am propus, da de aia i-am zis si lui sa faca un pic de abdomene cu mine ca stiu ca el e mai constiincios.

Poate va intrebati ce m-a lovit asa deodata? Pai aproape ne-am hotarat unde mergem in vacanta de vara, dar el e un fitzos notoriu asa ca trage de timp da tot acolo ajungem. Dupa ce ca se tanguia de mama-mama ca el e trapped in Europa ca mie mi-e frica sa zbor si ca e not fair si plm, cand am propus Tunisia care e la 3 ore de zbor a dat ochii peste cap zici ca ii propusesem Vadu. Cica n-are good vibe plm, n-a fost niciodata deci habar nu are. Nici io nu am habar, but I am willing to try..oricum parca e mai open asa dupa ce a vazut ca nu dormim pe pamant. Teoretic, daca am merge unde zic io, de maine intr-o luna as fi pe plaja in Djerba si zau ca nu vreau sa fiu orca. M-am uitat peste pozele din Turcia de anu trecut, sunt absolut sub orice critica deciiiii se impun masuri drastice.

Daca luam Tunisia, pe 27 iunie sunt in Ro. :D

Gata ca-mi cad ochii in gura, ma duc sa-mi mai fac o cafelutica.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu