o chestie

De vreo 2 luni ma tot suna unii-unu-una-unele (ca nu stiu daca-s mai multi-multe) cu numar ascuns. Prima data cand mi-a atras atentia un astfel de apel a fost la sfarsit de martie, cand, dupa o cearta cu domnu meu,  primesc un bip de la un nr ascuns la 10 noaptea. Evident ii dau mesaj sa grow up ca nu mai am 13 ani, ca dupa aia sa primesc raspuns ca n-a fost el. Nu l-am crezut, pana cand, la cateva zile distanta, in miezul zilei, am primit din nou bip de la un anonim. Chestia asta se repeta cel putin saptamanal, de 3 ori am si raspuns, insa bineinteles ca a fost o secunda de liniste si dupa aia a inchis. Problema e ca trebuie sa raspund, ca este foarte posibil sa fie asigurarile sau vreun oficial, ca si aia tot anonim suna. Ca deh, ei te pot suna anonim insa tu daca vrei sa ii suni, tre sa apelezi numerele alea cu supra taxa daca ai nevoie de o informatie, ca se considera ca siteurile sunt destul de detaliate si vor sa descurajeze sunatu asta alandala. Ceea ce n-ar fi rau, ca daca as fi cetatean olandez, m-as putea lamuri usor de pe siteurile alea, dar cum eu sunt caz special, tre sa sun mereu sa ma asigur ca nu fac vreun cacat. Anywaaay sa revin la jena mea cu apelurile astea anonime. Domnu meu nu este panicat, zice ca sunt o groaza de din astia care lucreaza la cine stie ce call center si suna si inchid doar ca sa isi faca targetu. Io nu zic nu, da la 10 noaptea? Bine, de la faza aia nu a mai sunat nimeni la 10 noaptea dar oricum... Ceea ce mi se pare cel mai disturbing e ca pot sa numar pe degete persoanele care au numarul meu... cine dracu ar pierde timpu sa faca cacaturi din astea?

revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu