azi, cu bicla

Cred ca v-am mai zis ca am o super smechera bicla pe care am primit-o CA CAdo cand m-am mutat aici, asta iarna. Ei, aceasta super bicla a fost folosita de 4 sau 5 ori maxim si o data am si cazut de pe ea ca am alunecat pe gheata. In rest, sta bine merci in subsol, impreuna cu bicla lu mimozu, sunt colege de apartament.
Taicasu lu mimozu ce s-a gandit el acu cateva saptamani, trebe musai sa luam si cos pt bicla sa am in fata pt cand ma duc la cumparaturi. Trecand peste faptul ca eu nu prea merg la cumparaturi (decat de tzoale, da cica nu se pune), nu vad in ce scenariu as lua bicla la cumparaturi (ca doar mi-am luat cosulet din ala cu roti), ba mai mult, nu am unde sa biciclesc in general ca daca e departe merg cu masina si daca e vreo petrecere bicicleste mimozu si eu stau ca o zana pe portbagaj si ii dau instructiuni. Acestea fiind spuse, cand a propus taicasu sa imi iau cos, am zis da-da si am trecut peste, ca oricum nu aveam cand sa mergem.

Aseara, au venit pe la noi sa le povestim cu vacanta si sa ne mai vedem si noi om cu persoana. Si din vorba in vorba, ma prinde ta-su ca azi stau acasa. Aaaaa, numai bine, mergem maine si luam cos. Zic bine bine, vii aici si conduc io pana la magazan. Aaaa pai nu asa, tre sa biciclim ca tre sa il si monteze. Aaaaoleu, e departe?? Nu, e pe langa noi magazinu, imediat ajungem (ei stau cam la 7 km de noi).Pffff 7km sa biciclesc, plm nu stiam ce scuza sa gasesc sa ma fofilez. Mimozu imediat m-a ghicit si a inceput sa-mi faca teoria chibritului ca da ca ma plang de burta da bag numa cartofi prajiti si mi-e lene sa-mi misc curu si pana la colt. I-am inchis gura repede ca nici el de cand si-a cumparat masina nu si-a mai miscat curuletu pretios sa dea la pedale. Anyway, he did make a point, asa ca am zis ok gata maine mergem sa luam cos.
Si azi la 11 dimineata ta-su era prezent la datorie. Dusu a fost cum a fost, am mai ras, am mai vorbit, am povestit. Astfel am descoperit ca magazinu e la 10 km de mine, dar nu ma resimteam. Deja ma si dadeam zmeoaica, ce mamaliga moale am fost eu ca aveam impresia ca nu pot. Am ales cosu, l-a montat nea Caisa si cand m-a vazut taica-su asa incantata a zis ca musai tre sa il vada si maica-sa sa isi dea cu parerea. Asa ca am biciclit inca vreo 2-3 km pana la ai lui acasa ca sa beau un pahar de suc si sa zica maica-sa ca ce cos frumox am io.
Am mai stat asa vreo 10 minute la ei si am zis gata pa la revedere io ma duc acasa. Si s-a oferit ta-su sa ma conduca inca 7km inapoi, ca el are bicla electrica il doare la bascheti. Numai bine. Ma nene, dupa un km au inceput sa ma doara muschii de la picioare de zici ca ce-i aia. Dupa aia, instantaneu simteam asa ca si cum aveam ace in cur. Ma durea popou de nu mai puteam. Dupa inca un km ma ia si durerea de genunchi stang. Ta-su radea de mine de se spargea, mai rar vezi fata la 25 de ani sa o doara oasele ca pe o femeie de 40. Deja pe dealurile alea la urcus imi ieseau ochii din cap ca la melc. Imi venea sa-mi bag picioarele sa ma dau jos de pe bicla si sa merg asa lent pe langa ea pana oi ajunge acasa. Da am stat io si m-am gandit ca daca fac asta, pe langa faptu ca o sa rada taica-su si cu curu de mine, o sa povesteasca la tot familionu ce viteaza eram io la dus si ca la intors am fost balega. Asa ca am pedalat si cand am stiut ca mai am putin pana acasa parca vedeam luminita de la capatu tunelului! Mi-a dus omu bicla in subsol si a plecat acasa.
Abia am urcat scarile pana la mine, imi tremurau efectiv picioarele. Acu stau tolanita in canapea si nu intentionez sa ma misc in urmatoarea ora. Am si cos frumos la bicicleta, nu-mi mai trebuie nimic.
Acu parca mi-e putin asa ca m-am oferit sa gatesc io in seara asta, ca maine plec si am zis sa fac un gest dragut. Poate-mi vine chefu in cateva ore, mai stii :)))

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu