cam naspa

de cand m-am intors din concediu m-am cam deprimat. De aia nici n-am mai scris. Pe langa faptul ca sefa-mea a inchis firma veche si a deschis o firma noua, a mai mutat si sediul care este la numai 120 de km de mine. Tradus in ore, inseamna o ora jumate in masina daca am bafta sa nu fie trafic, deci 3 ore pe putin dus intors. Cireasa de pe tort este ca, fiind sefa-mea in cacat, nu i-a platit facturile aluia care m-a angajat, deci nici el nu mi-a mai virat ultimul salariu in cont. Ce-mi promite sefa mea, jobul meu ideal, sunt cam cai verzi pe pereti. Ca ea traieste in Narnia asa si io nu mai cred nimic din ce promite. Si uite asa m-am cam deprimat eu, ca am un job cam de cacat, sunt fara bani in cont si mai si trebuie sa belesc ochii in parbriz 3 ore pe zi (pe putin). Am vb cu mimozu si ma apuc sa-mi caut alt job. Unu mai aproape. I-am si zis aseara ca sunt absolut satula de atata condus. Vreau ceva aproape, nu mai pot asa. 2 ani jumate in Romania unde am condus cel putin 2 ore dus intors zilnic, dupa aia cand am venit incoa tot asa 2 ore in zilele happy, iar acu am 3 ore in zilele fara trafic.Vreau sa cred ca exista in lumea asta un job de oameni normali care sa fie totusi la juma de ora asa. Ma deprima total drumu ala boring zilnic. Vad numai autostrada, camp si cativa copaci, singura cuc in  masina. Me, myself and I.
De cand am probleme la munca, toata lumea numai despre asta ma intreaba. Mai ales mama si taica-su. Mama refuza sa inteleaga ca nu vreau sa vb despre asta pt ca ma deprim si n-am nevoie sa ma gandesc la cacatu asta in fiecare secunda pt ca nu e ca si cum am ce sa fac in privinta asta. In afara de actiunea de a-mi cauta un alt job, nu am cum sa mut firma sau sa fac sa mearga lucrurile mai repede. Si nici nu ma mai intereseaza de salariul meu bun atata timp cat nu il am in cont. Si nu cred ca m-ar motiva nici daca l-as avea, ca orele alea de condus nu devin mai putine peste noapte.
Daaaaar cu mimozu ma inteleg bine si ma sustine si ma intelege. Sper sa solutionez problema asta cumva. ASAP.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu