printul ratacitor loveste din nou

V-am mai zis ca sunt deprimezata cu jobu asta de cacat.
De ziua mea mi-a luat cado mimozu bilete la un festival de housareala la care credea ca muream sa merg. In acest stil, mi-a intins cu gura pana la urechi plicul in care se aflau biletele. Cand le-am vazut, mai mult pt ca avea privirea aia pe care o are cand asteapta sa explodez de fericire am zis Uaaaaauuuuu!!!! Dupa ceva luni, i-am marturisit ca de fapt festivalul la care muream sa merg era Tomorrowland, nu Solar. Oh well, detalii.
Ei bine, acu de cand sunt putin deprimezata i-am zis ca io nu am chef sa stau sa imi bubuie housareala in cap, sa dorm la cort si sa beau bere la foc continuu 3 zile. Cum el de abia astepta asemenea moment, le-a pus pe net, le-a vandut cu super profit si a propus sa mergem intr-un city break. Vai, ce romantic, ma gandeam io. Ne-am uitat noi pe net si am gasit bilete ieftine catre Milano si Venetia. El voia Venetia (la plaja, nu in oras), io voiam Milano. Ca el a lucrat 2 veri in Venetia si mi se pare ca stie prea multe pe acolo si voiam undeva unde el nu a calcat. Si uite asa ne-am batut cap in cap ca boii si bineinteles ca atunci cand am cedat pt Venetia, pretul se dublase. Bineinteles ca si pt Milano se intamplase la fel. Dupa ce ne-am scos ochii 10 ani din vina cui ne-am coit, am zis bine, mergem cu masina.
Si ne uitam pe harta:
- Hai in Bruxelles!
- A, nu, nu e nimic de vazut acolo, e supraestimat orasu ala.
(am dat de 1000 de ori ochii peste cap)
- Bine, hai in Luxemburg atunci...
- Mmmm... daca vrei tu
- Da unde plm vrei sa mergi?
- Hai in Normandia, la Le Havre.
(mirata ca propune Franta, ca el nu sufera francezii ca cica-s prea fitosi, asa ca am plusat)
- Bine, da e aproape de Paris, io vreau sa vad Parisu!
- Bine, stam o zi...
- Ceeeeee o ziiiiiii!!! ce sa vad intr-o zi!!! io vreau sa stam 3 zile! ma cac pe le havre daca nu vad parisu tot degeaba!!!!!!
- Pai da, ca tu vrei numa in capitale, numai unde e puhoi de lume sa ma calce toti in picioare!
- Pai da, ca aia care vin din China si America platesc mii de euro pe bilete de prosti ce sunt, ca nu e nimic de vazut in Paris. In loc sa te inchini ca e asa aproape tu te caci pe tine!
- Da ca io ma duc cu gloata, ce ca io nu-s ca toata lumea. Io vreau sa chill!
Si m-au apucat frate toate spumele, de ne-am certat 10 ore ca prostii, de am ajuns la din alea nasoale, din ceea ce se voia a fi o escapada romantica.
Pe bune acu, parca e nascut in castel frate, cum plm sa nu te incante sa mergi la Paris??? El e asaaa, meh. Plebea. Daca ii propun sa mergem in pula cu satelitu pe o plaja pustie cu una care sa ii faca masaj in uleiuri aromate instantaneu il vezi cum i se aprind ochii. Daca ii zici sa il duci intr-un oras, sa vada si ochiu lui o aia o aia, zici ca l-ai injurat de ma-sa. Scuze, as putea sa il duc intr-un oras care sa il incante, da ala ar fi Las Vegas. Ok, mi-a zis ca el nu vrea sa vada muzee. Ok, plm pot sa traiesc fara. Dar in plm un oras nu e numai un muzeu.
Si apoi frate, pana alegi un hotel cu el iti tai venele. Si daca l-ai ales si nu e pe gustu lui, il vezi cum stramba din nas. Sa nu zic cat a comentat in Tunisia. Dar l-am bagat rapid in pixda masii si a tacut din gura.

Anyway, dupa ORE de cearta si deliberari pare-se ca am merge la Paris. Diseara cautam hotel.
Doamne ajuta!

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu