ma coc

De 2 saptamani jumate e cald de mori. O caldura din aia sufocanta-enervanta-umeda.
Zilele trecute am fost cu mimozu la un lac din apropiere, situat in Germania. Biiiig mistake.
Poze, ca sa nu ziceti ca fac misto.

Deci erau aia ca gandacii frate. Pe langa faptu ca am parcat la nshpe km ca sa avem si noi un cm patrat de nisipel sau iarba unde sa ne asezam funduletele. Incredibil. 
Bineinteles, a trebuit sa ascult tanguirile mimozului toata ziua. Ca na, eu am vrut sa mergem. Pe stilul clasic deja, i-am inchis clontul. Dar altundeva voiam sa ajung. 
Am stat un pic cu pretenarii lui, 10 bucati la numar. Din cele 10 bucati, 2 erau rase la subrat.
Deci cum plm, pe caldura aia sa stai in pana mea cu savana la subrat?  5 sau 6 sunt blondo/gingeri si se vedea asa, un trendy ombre de toata frumusetea (ginger la baza si blond blond la varfuri). Ce se mai zic, m-am oripilat total. Nu m-am putut abtine si l-am intrebat pe mimoz daca la putulica se fac, ca mie mi se pare ca un om care nu se rade la subrat nu se rade niciunde. Dar se pare ca in mintea lor, astea 2 chestii nu se leaga. Deci cum plm, io daca l-as dezbraca pe unu si as vedea ca are par la subrat de i-as putea face rasta linistita, nici nu m-as mai gandi sa ii dau chilotii jos, poate orbesc in pana mea. Asa ca as fugi cat as vedea cu ochii. 
Nu inteleg cum ar putea gandi astia. A da plm hai sa ma rad la pula ha ha poate fut ceva. A plm cu subratu nu fut, il las asa imi tine de cald. Did I mention ca majoritatea sunt single? I wonder why...
Pe langa acest aspect care inca ma uimeste, am vazut 1000 de specimene. Freak show pe cuvant. Mai bine spus, whale and pitzi show.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu