Paris

deci in perioada 2-5 august o sa fiu la Paris, in caz ca ma cautati.

Acum 2 seri am facut impreuna rezervarea la hotel. Nu s-a putut sa nu ne batem putin cap in cap, dar am gasit un hotel ok la pret care sa intruneasca no1request a mimozului, aceea de a sta in centru-centru-centru. Si am rezervat. Si de atunci, tot caut pe net tips&tricks ca sa nu stam la cozi infernale, ca io in Eiffel urc orice ar fi. Si acu visez cu ochii deschisi la Paris. Non stop. Nu ma asteptam sa fiu atat de nerabdatoare.
Dar nu vreau sa fiu ca aia care se duc la Paris cu planu facut: in ziua 1 facem aia aia aia, in ziua 2 mergem acolo acolo si acolo. Nu, vreau program de voie, sa putem vedea orasul si sa ne bucuram de el.
3 chestii am pe lista de facut/vazut neaparat, in rest... exploram.
1. Turnul Eiffel - din pacate o sa stam la coada imensa pt ca am incercat sa cumpar biletele online dar prima data available e undeva la mijlocul lui septembrie. Deci nu. Coada.
2. Louvre- in fiecare prima duminica a lunii, intrarea este gratuita. Am cercetat si se pare ca sunt 3 intrari in muzeu, insa cea mai folosita e aia de la piramida. Noi o sa incercam celelalte 2 variante, poate avem bafta.
3. cu vaporasu pe Senna. Asta trebuie ne-a-pa-rat sa se intample intr-o seara. O sa fie foarte romantic :X
Am gasit bilete sa cumpar online, poate le iau dinainte.
Restul, la liber.

Asa ca, in 2 saptamani, piciorusele mele se vor plimba vesele prin Paris.

Revin.

Un comentariu:

  1. Asaaaa domnle! Am asteptat finalul grandios :)) bvo nene, Paris sa fie atunci! sa mananci creppe si goufre sa plangi acolo ca nu mai mananci in viata ta clatite acasa :)) Hai cu pozele!

    RăspundețiȘtergere