Antipatica de la sala strikes again!

Intre timp, am aflat cum o cheama pe antipatica de la sala. Pacat ca nu stiu sa ii scriu numele. Bineinteles ca are un nume complicat, de ce plm sa o cheme cumva simplu? Nu, pe ea o cheama Sjoerdejeje, semn clar ca si parintii ei sunt niste ratati noncomformisti care i-au pus numele ala numai de-ai dracu, ca sa faca lumea febra musculara la limba. Ma intreb cum ar fi daca ar trebui sa o cheme cineva in caz de vreo urgenta reala. Poate ar lua foc casa cu ea, mai stii? (evil face) Presupun ca o avea si o varianta scurta a numelui, insa nu m-am strofocat sa il aflu.

De asemenea, am aflat si unde lucreaza. Ceva pe la spital, dar nu va imaginati ceva gen doctor sau asa. Face ceva, un job de-asta pentru roboti-tocilari, fapt care pe mine nu m-a mirat. Dioptriile alea 100 nu le-a dobandit intamplator, asta daca nu cumva juma de viata s-a chiombit sa curete in cur de purici babuini. Ceea ce din nou nu m-ar mira.

Anyway, luni a fost extrem dar EXTREM de dezamagita ca profa a schimbat coregrafia. Vai ce ne facem?!?!?! Am incercat sa mimez si eu dezamagirea insa mi-a iesit doar un evil smile de toata frumusetea. Cred ca n-a dormit in noaptea aia de grija. Cum mai face ea acuma pasii?

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu