Oh well...

Cand am de dat telefoane in interes de serviciu si nu numai, prima mea intrebare este 'Do you speak English?' care are mereu ca raspuns ' A little bit'. In majoritatea cazurilor, a little bit inseamna putin spre deloc, dar am intalnit si exceptii.

De cand am revenit la munca, a trebuit sa sun la asigurari in Germania pentru a imi trimite un formular pe care sa il trimit dupa aceea catre asiguratorul din Olanda ca sa fiu dublu asigurata si mai ales ca sa nu mai platesc eu aiurea in Olanda. Teoretic e super simplu: primesti plicul de la A, il completezi, dupa care il trimiti la B si dupa aia A si B lucreaza impreuna si nu mai este treaba ta.
Asa. Si sun saptamana trecuta la astia in Germania, imi raspunde o tuta:
- Buna ziua. Vb engleza?
- Un pic.
- Sunt asiguratul numarul X, vreau si eu formularul Y, mi-l trimiteti va rog la adresa?
- Da!

Bun. Si inchid. Si astept astept astept. Nimic. Azi, sun iar. Acu imi raspunde un tip.
- Buna ziua. Vb engleza?
- Un pic.
- Am sunat saptamana trecuta, am vb cu cineva de la voi, vreau si io formularu Y.
- Paaai aici nu scrie nimic de formularul Y.
- Pai plm v-am sunat, aia a zis ca trimite.
- A, pai poate n-a inteles bine.
- Pai si de ce a zis da?
-...
- Bine, cum facem sa imi trimiteti si mie formularul ala minune?
- Va sunam noi in 2 ore maxim.

Ma suna inapoi.
- A, pai tre sa sunati la nr .... ca va trimit ei.  Nu trimitem noi formularele astea.
- Mbinneeee


Si sun la nr ala care zice ca e suspendat. Deci io ce fac?

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu