din una in alta


Anul asta, toamna este mai frumoasa decat anul trecut, cand a plouat cu nemiluita, a batut vantul mai-mai sa te ia pe sus, a fost cam frig si in general cerul gri-mohorat iti dadea asa o senzatie de meh.. Anul asta este mult mai insorit, a mai plouat ce-i drept dar parca nu asa mult, temperatura medie a fost de 16 grade (lux fata de cele 5 de anul trecut) iar  tonusul general este parca mai pozitiv.

Imi plac culorile de toamna, iar acum ca noiembrie bate la usa, imi aduc aminte ca mai e un piiiic si vine Craciunul (my all time fav). Prin orice magazin te duci, decoratiunile de Craciun sunt up and ready, deja am vazut ca lumea cumpara globuri, luminite si toate cele. Oricat de mult as iubi eu Craciunul, daca ma apuc sa cumpar decoratiuni de acum, probabil pana in decembrie o sa am destule zdranganele sa decorez 2 case. Asa ca ma uit, dar ma temperez... pana acum n-am cumparat nimic. 

Ca tot veni vorba, decoratiunile sunt de Craciun, dar ceea ce sarbatoresc ei cu adevarat aici este Sinterklaas (Mos Nicolae de la noi) asa ca de aia au ei casele gata ornate + bradul de rigoare la inceput de decembrie.  Dar o sa va spun alta data povestea lui Sinterklaas, ca este intr-adevar fascinanta :) 

De fapt voiam doar sa va arat bicla de mai sus, care sta mereu in fata acelui magazin iar in functie de sezon, este decorata/ vopsita in alt fel. Momentan, este portocalie si are cativa bostani in cos, ca doar e toamna!

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu