Nah, de final

Saptamana asta ne-am ocupat cu impachetat tot apartamentul, selectat, aruncat, pus in cutii etc. In primele zile mister Mimi s-a invartit ca un coi intr-o galeata : da io ce sa fac? da acu ce facem? da aia unde o pun? da aia ce e acolo? etc etc. Parca atunci ar fi descoperit tot ce aveam in apartamentul ala.
Faza cea mai amuzanta a fost cand a inceput el sa impacheteze decoratiunile din casa si a ajuns la doua borcanele in care pusesem io cate o lumanare rosie asa in ele de atmosfera. Si il aud p'asta : auzi da de ce avem lumanari de cimitir in borcanele astea? Cum adica de cimitir? Pai da ca astea se pun la capele sau la inmormantari. Bai deci m-a apucat un ras isteric pentru ca am lumanarile alea acolo de un an si el n-a observat pan'acu. Si nici altcineva nu s-a gandit sa-mi spuna. Asa ca na io am folosit lumanari de cimitir pentru a decora camera de zi. Numai la mine se putea asa ceva.

Oricum imi pun aici un reminder pentru ziua in care o sa ne stabilim din nou undeva:


NU MAI CUMPARA CACATURI! 

NU AI NEVOIE DE ATATEA LUCRURI! 

GANDESTE-TE CA ORICE CUMPERI S-AR PUTEA SA AJUNGA LA UN MOMENT DAT INTR-O CUTIE IMPREUNA CU ALTE SUTE DE CHESTII CUMPARATE AIUREA. CHIAR AI NEVOIE DE ATATEA?

Azi predam cheia de la apartament. S-a incheiat o era. Sa vedem ce va fi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu