urare.

Cel mai de cacat internet eu il am. Am spus asta de mii de ori si probabil o voi mai spune pana voi intalni un alt internet mai de cacat decat ce am acum (sper sa nu). Atunci, ala va fi cel mai de cacao, insa acum asta e regele.
Si uite asa inveti sa ai rabdare si sa nu spargi chestii. Ca nu iti permiti sa cumperi zilnic laptop/tableta desi sincer recunosc ca am avut acest gand de fiecare data.
Daca in Romania scrasneam din dinti pentru ca nu mi se incarca pagina intr-o milisecunda, acum am invatat ca asta era un lux. Adio, pa si pusi internet smecher!
Nici nu pot spera sa vizionez un film online in weekend, cred ca toata strada e acasa si pe net, altfel nu imi explic. De fapt atunci cand functioneaza, internetul e ok. Slow, dar ok. Dar pica de o suta de mii de milioane de miliarde de ori pe zi. Uite netu nu e netu.
Am schimbat si routerul, am facut toate setarile pe care ni le-au recomandat astia de la ei, nada nada. Tot de nshpemii de ori pica. Si atunci sa nu le urezi de mame? Le-as ura eu si mai multe, daca ar intelege romana, jur ca le-as zice tot repertoriul invatat in cei 20 de ani de trai in cartierul Berceni. Dar in olandeza au injuraturi plictisitoare si mai ales, injura cu pixzda nu cu pula, ceea ce mi se pare super pe invers.

Asa ca tie, celui responsabil pentru netul meu de toata jena , iti urez sa ti se intample urmatoarele in fiecare noapte din viata ta:

La 1 noaptea fix dupa ce ai adormit si te-ai facut frumos cocon in pat, sa fii trezit de vecinul de sus caruia i s-a pus pata ca vrea sa asculte rock hard core vreo juma de ora asa, dupa care la ora 3 dimineata sa fii trezit de niste pustani abia veniti din carciuma care suna la interfon de cel putin 50 de ori, dupa care la ora 5 sa fii trezit de bebelusul vecinei care urla din toti rarunchii de foame/sete/caca/pipi (e un mister), cert e ca nu poate fi oprit. Cand totusi inceteaza tot balamucul, la ora 7 dimineata apare nenea de la primarie care tunde iarba chiar sub geamul tau iar la jumatate de ora dupa, vecinul tau matinal care isi renoveaza apartamentul de 100 de ani isi aminteste subit ca are de dat niste gauri in pereti.
La ora 8:30 te duci la munca si trebuie sa fii prietenos si amabil cu toti clientii care te suna sa te futa in gura ca au internet care suge. Si cand pleci de la munca calci in cel mai proaspat si aburind cacat ca sa iti amintesti de soarta tuturor abonatilor nesatisfacuti si frustrati.
Si asta, in fiecare zi! Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu