Altceva

Vreau sa abordez un subiect care m-a socat in cele cateva zile petrecute in UK.
Deci: al meu m-a avertizat cu cateva zile inainte sa plecam si ma tot intrebam ce naiba sa port de Anul Nou, ca englezoaicele sunt sluts si ca n-are rost sa ma imbrac prea fancy ca oricum nu o sa fac parte din peisaj. Am incercat sa vad ce intelege el prin "sluts" dar mi-a raspuns cu "ai sa vezi singura". Bun, acestea fiind spuse, hop in avion, hop in tren, directia Birmingham. Si vine si noaptea magnifica.
Am iesit in club pe la un 1:00. Am zis sa mergem pana la Subway inainte, ca sa bag un sandwich ca muream de foame, semn ca shoturile din stomacul meu isi faceau treaba bine. Deci ce mi-a fost dat sa vad acolo nu pot descrie in suficiente cuvinte. Ca sa explic: la coada erau cred ca vreo 4-5 oameni: primul exponat, sincer cred ca batea suta de kile lejer, avea pe ea un tutu roz de balerina (JUR!) si era desculta, in mana stanga avea cele mai roz si sclipicoase tocuri de 15 (pe putin). Nu pot sa exprim cum i se revarsau tatele peste rochia aia si ce machiaj  super grotesc avea. Ca sa completeze tinuta, avea parul blond mega mega ars si o tiara pe crestet. In spatele ei, astepta un fel de Morticia obeza in mizerie, cu nelipsitele tate pe afara, rochie neagra cu trena cu paiete visinii. Cred ca daca ridica 1cm piciorul ii puteam admira linistiti lenjeria, asta in cazul fericit in care purta asa ceva. Femeia tipa la saracu nene de la Starbucks ca ea vrea nush ce sandwich si cand ala o intreba cu ce paine ea ii raspundea ca vrea un sandwich! In orice caz, Morticia in mizerie era insotita de prietenul ei, cel mai slinos cocalar pe care l-am vazut vreodata. Cred ca era copilul lui Adi Minune, Jean de la Craiova , Guta si Varciu facut intr-un gangbang de toata frumusetea intr-o toaleta publica de prin Birmingham. Restul exponatelor de la coada erau in acelasi stil trash-glam si nu cred ca avea vreuna sub 70 de kile. Al meu zambea multumit cu mutra de "i told you so". Intr-adevar, trebuie sa vezi ca sa crezi.
Nu, acel Subway nu era o exceptie, dupa cum mi s-a dovedit, in club erau femei imbracate in acelasi stil indescriptibil, pe strada erau fete bete desculte cu machiaju la buric, care cred ca abia asteptau sa le cumpere cineva o bere ca nu cred ca ar fi zis nu la o propunere.
Am intrebat daca asta e pt ca e rev si mi s-a spus ca asa e mereu, nu conteaza ca sunt 2 grade afara sau 100. De altfel, as fi putut sa ma gandesc, doar in aeroport o vazusem pe una in sandale de 15 si rochie scurta la 9 dimineata...dar m-am gandit ca e Londra si ca e turista.

Acum, intrebarea mea este "DE CEEEE"? De ce ti-ai face asa ceva? De ce ti-ai arata fiecare bucatica de sunca pe care o ai? De ce ai arata ca intr-un videoclip Spice Girls in varianta obeza? De ce ai purta atata sclipici? De ce ti-ai bate joc de tine in ultimul hal?
Intr-adevar, eram total iesita din peisaj, pe langa alea aratam ca o calugarita si pe cuvant ca m-am imbracat doar decent.

Anyway, m-a marcat experienta din punctu asta de vedere.. sincer nu ma asteptam la un asa peisaj..ma simteam ca la zoo, as fi stat acolo si m-as fi minunat ore intregi.

In continuare raman cu intrebarea "de ce?" dar sigur nu voi gasi vreodata un raspuns cat de cat logic.

Revin.





Un comentariu:

  1. O dar vai te contrazic. Pana nu mergi in Londra la Soho, nu esti un adult. Acel loc te initiaza, iti pierzi virginitatea creierului, e mai mind fucking decat orice iti imaginezi. imagine this (true story bro): barbat, tutu alb-unt, dres, cizme pana deasupra genunchiului de lac cu talpa a la Andre, bluza de plasa VERDE, vopsit blond, cel mai scarbos machiaj in lume si piesa de rezistenta...tobe tobe.. fular de pene roz la gat! DUM-NE-ZEU. nu puteam sa-mi iau ochii, ma holbam ca o nesimtita si nu imi era macar rusine. Ah... nu era barbierit :)) un fel de Azis :D

    RăspundețiȘtergere