Azi

Premiera zilei de azi: am fost prima data singura cu bicicleta pana la supermarket :)
Mai nou, se pare ca statul asta acasa imi prieste (cel putin momentan, sunt sigura ca in o saptamana o sa-mi iau campii de plictiseala). M-am trezit azi la 8:30, am zis sa fiu solidara cu al meu. M-am chinuit juma de ora sa fac sa mearga TV-ul, dupa ce-am injurat de toti zeii posibili si imposibili a functionat ca prin minune. Am coborat, mi-am facut o cafea si un toast si am urcat sa tronez in fata TV-ului. M-am uitat 15 min la un post olandez si, dupa ce am decretat ca inteleg doar 10%, am schimbat pe Comedy Central si m-am uitat la Seinfeld si The Nanny. Dupa aia, pe la un 11:00, am vorbit cu maica-mea un pic pe Skype. Am coborat in living pe la un 12:00 si m-am apucat sa citesc bloguri. Pe la un 14:00 m-am dus sus la solar pt ca pe langa ai lui arat ca o fantoma. Oamenii au venit din vacanta din Rep Dominicana unde au stat nici mai mult nici mai putin de 16 zile. M-am uitat la o poza de la petrecerea surpriza unde sunt efectiv transparenta fata de restul lumii asa ca am decis ca tre sa prind un pic de culoare. Cum soare n-o sa am prea curand, fake tan ramane singura solutie. Revenind la minunata mea zi de azi (care nici nu s-a terminat), pe la un 15:00 am plecat la supermarket cu bicicleta. Asta nu inainte de a-i trimite un mail oficial in care il anuntam ca PLEC LA SUPERMARKET si ca sper sa supravietuiesc. De ajuns, am ajuns, insa cand sa imi "parchez"minunatia de bicla, nu voia sa-mi dea cheia inapoi (bicla desteapta, nu asa). Am stat, m-am sucit, am tras de cheia aia de era sa o rup, nu voia pur si simplu sa iasa. Deja ma gandeam ca cine trece poate crede naiba ca vreau sa-mi fur propria bicicleta ca prea mesteream la ea. Bineinteles, m-am dus la maica-sa la munca (zona in care bicicletele NU sunt permise) si m-a luminat femeia. Avea un clenci de care trebuia sa dau in jos ca sa pot sa imi incui minunata bicicleta. Bicla asta e prea desteapta pt mine, ma simt putin depasita :)))))
Anyway, am avut de cumparat chestii din vreo 3 magazine si trebuia sa platesc cu cardu. Abia in al 3lea magazin m-am prins ca trebuie sa-mi bag singura cardu in POS, ca nu e ca in Ro sa le dai lor cardu :)))) Nu stiam de ce se uitau vanzatoarele alea la mine ca la un freak cand eu le intindeam cardul zambitoare. Data viitoare stiu :D
In 20 de min vine al meu de la munci si nush ce facem diseara. Sunt atat de relaxata ca nici nu-mi pasa ce facem diseara, ca maine ma viziteaza Tzutzy si duminica mergem in Amsterdam de dimineata deci putina odihna nu-mi strica. Dupa cate am facut astazi... :)))))

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu