Happy 2013!

Dap, a venit si momentul in care scriu din noul meu oras de domiciliu :) Acum am inceput sa ma mai linistesc, am avut un sfarsit de an super plin si agitat insa toate au iesit ok pana la urma si sper sa iasa totul in continuare ok.
WARNING: LONG POST!

Am reusit pe ultima suta sa imi termin toti dintii, evaluarea finala: 8 plombe, un nerv scos, o coroana pusa. Cam dramatic pt varsta mea, acu' imi pare rau ca n-am fost mai din timp dar cine se pune cu nebuna incapatanata daca i-a intrat ceva in cap? Anyway, better later then never, de acum ma duc la controale cel putin anuale, m-am invatat minte :D

Am petrecut un Craciun foarte linistit cu ai mei si al meu, ceea ce mie una mi-a prins super bine. Dupa aia, pe 27 am venit incoa. Bineinteles, nimic lipsit de evenimente..zborul a avut intarziere 4ore deci am petrecut 5 ore 30 absolut minunate pe Otopeni, dupa aia 2 ore juma in avion, dupa aia inca o ora pana acasa. All in all, calatoria mea nici nu incepuse bine, ca eu eram deja absolut terminata-daramata. Am deschis amandoi cate un Hertog Jan si am inceput sa radem ca prostii de oboseala.

A doua zi la 9 eram deja cu ochii lipiti pe tavan, am facut un skype mic cu maica-mea si mi-am baut cafeaua. Pe la 13:00, al meu s-a dus la munca, ceea ce mai tarziu s-a dovedit a fi o minciuna sfruntata. M-am plimbat cu taica-su prin oras si am incercat sa retin cat de mult din ce imi explica omul despre ce unde e. Dupa aia, pe seara, ne-am dus la sor`sa ca sa vad cum a amenajat mister dormitorul si livingul unde o sa locuim. Ce sa vezi, cand deschid usa, surprise party! Casa plina de oameni, (cred ca erau 40) am ramas masca. Singurul lucru pe care il aveam in cap era What The Fuck! Al meu de fapt nu fusese la munca, ci la sor`sa ca sa decoreze casa si sa puna totul la punct. Ce sa zic, i-a iesit bine, chiar nu ma asteptam. Dupa ce ies putin din soc, vine un altul (magnific regizat). Ma ia de mana, ma duce langa brad, tine un speech sa le multumeasca oamenilor ca au venit, blablabla- si imi inmaneaza un plic. Iau plicu`, il deschid, toate semnaturile oamenilor si un plic mai mic. Deschid plicu`mic, scria "Diva Nr XXX, look outside". Moment in care nu inteleg nimic. Ma intoarce el ca pe un titirez ca eram cu spatele la geam si bammm un bec imi lumineaza noua bicicleta (care este mega mega misto). Once again, soc total :)) Anyway, ideea e ca acu am si bicicleta, care intamplator este mega mega misto (did i mention that?), deci nicio scuza sa merg cu masina daca nu e necesar sau daca vremea nu e cacacioasa. (sper sa scap de burtoacaaaaaaa)

A doua zi am condus putin ca sa ma mai obisnuiesc. Mi-a fost putin mai greu decat ma asteptam, mai ales cu rondurile si pistele pt biciclete. Literally trebuie sa belesti ochii de 100 de ori pt ca sunt foarte multi oameni pe biciclete. Dupa aia, toata lumea merge super regulamentar, ceea ce pt mine e mega weird... ma simt ca la scoala, nu sunt obisnuita sa pastrez distanta fata de masina din fata, lumea chiar sa respecte limita de viteza si alte detalii de genu asta. Traficul este inexistent, comparand cu Bucurestiul si sunt foarte multe intersectii cu prioritate de dreapta, ceea ce pe mine ma deruteaza total pt ca tre sa dau prioritate si bicicletelor :))

Apoi, pe 30 hop in avion din nou, destinatia Londra. Dupa o ora aterizam, mai stam 3 ore in aeroport (timp in care profit si ma infig in primul Clarks si achizitionez niste cizme), dupa care ne urcam in trenul de Birmingham, alte 3 ore in tren, inca o ora cu masina si finally suntem in Sedgley. Revu a fost super tare, am aprins artificii si pt ora Romaniei, si pt ora Olandei si pt ora UK. Deci am facut 3 revuri intr-unul :D

Ieri ne-am intors, rupti in freza as usual dar am dormit dupa aia toata ziua. Azi am fost sa ma inregistrez la primarie si totul a mers ca uns. :) Mai trebuie sa ne interesam ca lumea cand ma inscriu la cursurile de limba, pe care abia astept sa le incep ca sa inteleg si eu ce zic aia la TV ca oricum in jurul meu se vb dialect si nu inteleg o boaba.

Gata, am avertizat ca e postare kilometrica

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu