ne mutaram

In weekendu asta ne-am mutat la sora lu nea' al meu.
Sa va povestesc?
Pai vineri seara/ noaptea am fost la ziua unui prieten de-al lui si am baut ceva cantitati de bere. Dupa aia, pe la 1 am mers in oras unde am baut alte cantitati de bere si alte alcoale. Pe la 3 ne gandim noi ca "ba, maine ne mutam hai dracu acasa"dar pe drum ne dam seama ca ne e prea foame asa ca ne oprim la o shaormerie unde saormarul ne-a urat sa avem o cina minunata. Dupa acea shaorma dumnezeiasca, ne urnim cururile acasa pe bicicleta lu ta-su.
Ne trezim sambata pe la 12:00 morti amandoi, dar deh, apuca-te de mutare. Si da-i si dezmembreaza dulapu, strange toate boarfele, toate cacaturile, poarta o discutie de 15 min cu nenea care voia sa il ia pe Winnie the Pooh pe care il are de la 3 ani (nu glumesc- am stabilit ca nu il luam, dar cumva a rasarit in dormitor) toate astea pe fundalul unei oboseli si mahmureli crancene. A mai si futat ta-su dulapul de nu se mai imbina ca lumea cand am ajuns la sor-sa. Deci sambata am fost ca pe santier, hainele nu le puteam pune in dulap pt ca se dezintegra, toate rahaturile lui si ale mele erau in mijlocul camerei. La ora 20:00 am capitulat, eram absolut transfigurata de oboseala, picioarele ma dureau de muream pt ca da, stam la etajul 2 ( sa mai zic ca baia e la parter, departe departe).
Duminica ia- o de la capat, a rezolvat ta-su problema cu dulapul deci m-am putut apuca de aranjat. Vis, ce sa zic, ce-mi place mie cel mai mult sa fac intr-o duminica. Totusi nu mai arata ca dupa bombardament :)
Azi mai am de sortat maruntisurile si am ZERO chef dar nu mai suport dezordinea si o sa ma apuc.
A si vineri cred ca incep cursurile cu o tanti pe care o cheama Tiny si credeti-ma ca nu e tiny deloc :)


Revin



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu