confuzata toata

Am pierdut notiunea timpului. Trebuie mereu sa verific pe telefon cat e ceasul in Olanda si Romania, pentru ca habar nu am pe ce lume ma aflu. Ziua mea incepe cand e pranz deja in Europa si uneori uit complet detaliul asta. Practic daca vreau sa vorbesc cu maica-mea sau prieteni de p-acasa, am cam juma de zi la dispozitie. E un pic ciudat, ca de obicei am chef de vorba seara inainte sa ma bag in pat dar evident nu ma pot apuca sa trimit mesaje la ora aia. Decat daca stau treaza pan' la 12 noaptea ca sa astept sa fie 8 dimineata in Romania. 
Am 1000 de chestii de facut si la munca si pe plan personal. De exemplu, tre sa cautam mobila din nou. Sincer, daca m-as trezi maine si as gasi apartamentul gata mobilat si cineva mi-ar da o factura si gata, as fi cea mai fericita. Am fix zero chef sa umblu dupa chestii iar Mimi, numai daca se gandeste la asta il ia capu'. Dupa experienta cu vandut mobila si tot calabalacu in Olanda, o sa optam pt ce gasim mai ieftin ca oricum nu merita sa investim mai ales acum ca avem multe semne de intrebare. Asta nu inseamna ca va fi mai usor, dar inseamna ca o sa iau fix varianta care are cel mai ok raportul calitate/pret. 
In rest, ne adaptam incet incet. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu