Schimbarea schimbarii

S-a produs schimbarea schimbarii, in sfarsit. Dupa o vara intreaga de taraganat, mutat, planuit, vandut si toate cele, atunci cand aproape aveam creierii pe bigudiuri de stres si intrebari, ne mutaram in Texas.
Pe 3 septembrie, dupa 10 ore de intepeneala intr-un tub de metal in care am crezut ca o sa ajung direct pe masa de operatie a vreunui ORList din cauza sinusurilor mele fitzoase, dupa o ora de stat la coada la vama, dupa verificari si ras-verificari, am iesit in aerul cald dar extrem de umed al Houstonului. Am transpirat instant. Dupa care ne-am urcat in masina, moment in care am inghetat instant din cauza aerului conditionat.
Zonele pe care le-am vazut pana acum sunt ingrijite si curate dar evident se vede ca nu au o istorie prea indelungata aici. Totul este imens, de la magazine la masini la orice iti poti imagina, oamenii sunt prietenosi si incearca sa te ajute mereu. Cand le spui ca vii din Europa se mira ca la nush ce, majoritatea habar nu au unde e Olanda pe harta dar macar stiu de Amsterdam. Eu si Mimi ne amuzam ca suntem cumva exotici pentru ei, ceea ce e putin ciudat.
Trebuie sa ne obisnuim cu vremea si mai ales cu aerul conditionat. Diferentele de temperatura sunt imense,  de la 34 de grade intri intr-un magazin unde sunt 20 de exemplu, ai senzatia ca esti intr-un frigider. Afara iti trebuie costum de baie si esti lipicios constant, in magazine iti trebuie costumul de ski.
Ne-am plimbat un pic in weekend, mai mult sa belim ochii si sa ne prindem cam care e treaba cu zona in care stam si pot sa zic ca pare ok. Nu sunt mega impresionata pentru ca mie-mi plac cladirile frumoase, cu istorie, cu feel din ala vechi, lucru pe care nu il prea vezi pe aici. Chiar daca totul imi pare putin fake acum, am vazut cateva casute dragute si zone din astea rezidentiale tipic americane care aratau chiar bine. Cert e ca mai avem o groaza de explorat.

Noi stam intr-un complex de apartamente unde totul este foarte ingrijit dar din nou, nu prea are personalitate. Bine, suntem aici doar de cateva zile asa ca astea-s primele impresii la cald.

Va las si cateva poze:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu