Hi, how are you today?

In orice magazin/supermaket intri, esti intampinat cu "Hi, how are you today?".

Pentru cei care nu ma stiu, trebuie sa spun ca sunt o acritura in public, incerc sa mentin contactul cu alti oameni la minimum, pentru ca nu imi place sa fac small talk si in niciun caz nu imi place sa dau raportul necunoscutilor.
Americanii, fiind overly-friendly, te intreaba ce mai faci, cum iti este ziua, etc etc. Tot felul de cacatisuri d-astea pe care eu nu le gust mereu. Ok, de cele mai multe ori raspund prietenos si sunt chiar draguta.
Dar...
Sambata am fost la o tura de shopping de chestii prin magazine si intr-unu din ele am dat de o casierita extreeeem de prietenoasa si curioasa foc.

- Hi, how are you today?
- Fine, thanks.
- How's your Saturday?
- Good thanks.
- Did you enjoy shopping at our store?
- Mhm...
- Hope you'll have a good weekend.
- Hope so too.
- What are your plans this weekend?

La care m-am uitat la ea asa gen really?? Te fute grija ce fac io in weekend? Adica inteleg ca vor sa fie customer friendly si toate cele, dar era sambata dimineata la 9 sau ceva de genu, fix de discutia aia n-aveam io chef.
M-am uitat asa urat la ea incat a tacut din gura si doar mi-a urat sa am o zi buna la plecare.

Evident ca dupa aia m-am simtit prost, poate chiar o interesa ce fac in weekend.

O sa-mi ia ceva sa ma obisnuiesc cu atitudinea asta mereu pozitiva, poate chiar o sa ajung sa zambesc si eu tamp si fara motiv cateodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu