fastforward

Am cazut amandoi de acord ca nu vrem sa acordam mai mult de cateva ore cautatului de mobila. Suntem amandoi satui de umblat, comparat, analizat si in plus, suntem deja la a2-a tura de cumparaturi in 2 ani si cam stim ce vrem.
Eu una am oroare de mobila maro/bej. Nu conteaza ce fel de lemn e, nu conteaza designu sau mai stiu eu ce, nu imi place in casa mea si gata. Nu ma deranjeaza vizual in casele altora, eu una nu o sa iau prea curand asa ceva. Poate e pentru ca toata copilaria, in orice casa ma duceam peste tot mobila era din lemn si variatii de maro, probabil pentru ca alte variante nu se prea gaseau. Daca te duci in magazine de mobila pe aici, se pare ca astia au o dragoste nemarginita pentru canapelele din piele. Asta e altceva ce nu voi cumpara in viata mea sa am in casa. Pe langa faptul ca astfel de canapele sunt extrem de inestetice, vara te lipesti si transpiri te faci cacat, iar iarna materialu'e rece si naspa. Au 7000 de culori de canapele din piele, 100000 de modele de canapele maro impreuna cu mobila care se asorteaza si doar cateva modele de canapele gri sau culori mai moderne dar si alea extrem de scumpe. Nestiind cum vor evolua lucrurile pe aici, am zis sa nu cheltuim chiar toti banii pe mobila, asa ca am apelat la Ikea, doar suntem prieteni de atata timp!
Canapeaua gri am vazut-o de cum am intrat si am zis amandoi gata, asta e, dupa care am zis sa adaugam si niste fotolii. Am oscilat intre rosu si galben-mustar un timp, dupa care am hotarat sa fie galben-mustar ca sa fie mai fun.
Patul l-am ales tot asa in 20 de min, mai avem de luat doar o masa si niste scaune, ca n-am gasit nimic sa imi placa mai ales ca suntem in schema gri/galben-mustar si e cam greu sa gasesti ceva sa se potriveasca.

Deci dupa vreo 2 ore in Ikea am plecat cu mai mult de jumate de mobila luata, happy campers!

As cam schimba culoarea peretilor din living ca sa mearga mai bine cu schema mea, dar nu se poate asa ca asta e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu