random

  • Cand intri in Starbucks dimineata si Estrella se apuca sa iti faca white mocha de cum te vede, inseamna ca ai o problema. Asta e, nu mai fumez, tre' sa am si eu un viciu. Sunt ok cu asta, iar Estrella este o tanti atat de prietenoasa si draguta, ca imi face fiecare dimineata mult mai suportabila.
  • Cand iti suna telefonul si te intampina cel mai sudist accent posibil, din care intelegi cateva cuvinte, iti amintesti unde esti. Iar atunci cand ti se ureaza "have a blessed day", iti amintesti si mai bine unde esti.
  • Cand ti se spune ma'am de 100 de ori pe zi, te cam obisnuiesti cu ideea. Desigur, in prima faza cand primesti mailuri business si citesti acolo 2-3 ma'am aruncate, iti cam ridici sprancenele a mirare. Mai ciudat e cand te suna si incep cu "Good day, Miss Laura...blablabla..yes ma'am have a wonderful blessed day". Dar e ok, macar vorbesc respectuos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu