cu cadourile

Sa va zic cum se poarta cadoaiele la astia.
Sa zicem ca e ziua lu nenea. Daca dam party acasa, invitatii, adica pretenarii lui, ii pun bani intr-un plic, eventual si o felicitare pe care se semneaza si gata, ala e cadoul. De la familie o sa primeasca ceea ce le-a cerut. Nu se poarta surprizele pe aici, faci nene o lista cu ceea ce iti doresti (care sa aiba totusi un pret de bun simt), aia isi aleg din lista si gata, se prezinta cu cadoul. Niciun pic de surpriza frate, ceea ce pe mine una ma scoate din sarite. Mie-mi place sa primesc si un cacat, nu conteaza, dar sa fie surpriza. I-am exasperat pe astia cand a fost ziua mea, pt ca in primul rand nu aveam ceva sa imi doresc nespus si bineinteles ca am refuzat sa fac o lista sau sa le cer orice. Mi se pare asa, nefiresc. Daca vreau ceva care costa 50eur de exemplu (as I said, nu te porcesti, e si normal), nu mai bine ma duc si imi iau personal? Si uite asa, m-am ales de la ai lui cu un set de lenjerie de pat, pt ca eram la cumparaturi cu maica sa si m-a frecat atata la cap "da asta  nu vrei? da asta nu-ti place?" incat a trebuit sa aleg ceva altfel cred ca facea atac de cord. Si de la sorasa cu chestii de decorat prin casa. Adica exact ce nu mi-as dori vreodata. Cand ati vazut voi un tip care sa primeasca de ziua lui un set de oale sau ceva de decorat casa? Exact. Un tip o sa primeasca mereu ceva pt el sau pt masina (daca e pasionat de asta). Eu bineinteles, am primit numai chestii pt casa. Cand o fi ziua casei, atunci sa luati chestii pt casa, altfel, parca era ziua MEA. Nu vreau sa par nerecunoscatoare sau ceva, dar prefer sa primesc ceva pt mine de ziua mea. Anyway, bineinteles ca nu am zis nimic, dar cand am facut aluzie la asta, al meu mi-a taiat-o scurt spunandu-mi ca de aia fac ei liste, ca sa nu se trezeasca cu chestii inutile sau care nu le plac. Logica mea totusi, imi spune ca nu e asa greu sa ii iei un cadou unei femei. Ce poate fi asa complicat? Cosmetice, haine, accesorii, posete, parfumuri etc. Iar faza cu banii in plic mi se pare de-a dreptul naspa. Unde mai ramane stresul ala cu "ce ii iau?", unde iti mai pierzi timpul in cautarea cadoului perfect? Plm coae, ia niste bani in plic. Ei nu ma inteleg pe mine, eu nu ii inteleg pe ei. Pragmatism, pragmatism, dar hai sa nu exageram.

De Craciun (sau Sinterklaas, ca ei isi dau cadouri pe 6 nu pe 25) in familia lor si in multe altele, se practica astfel: e un site pe care te inscrii impreuna cu membrii familiei, tot asa faci eterna lista, dupa care site-ul trage la sorti random si iti desemneaza persoana careia trebuie sa ii faci cadoul. Te uiti la ce a scris ala in lista si te apuci sa cumperi, in limita sumei prestabilite. Cand vine ziua cea mare, se pun cadourile sub brad, etichetate, si fiecare se serveste. Dupa aia poti sa spui sau nu care e persoana pt care ai luat anu ala cadou. Si gata, ala a fost "Craciunul". Eu i-am zis lu al meu ca participam si la tombola aia dar eu vreau nene si sa ne facem intre noi niste mici surprize, nu pot sa imi stric asa o placere.

A si sarbatorile in general, sunt cam vax albina. De Paste sau Craciun, nu sta nimeni de mese intinse  cu preparate nush de care, nu exista conceptul de "curatenie de Paste sau de Craciun", nu prea aniverseaza ziua femeii, Valentine`s, sau orice altceva. O sa vina pe 30 apr ziua reginei, care cica ar fi zi de sarbatoare. A si mai au carnavalu ala care e big thing. Dar in rest, nu se strofoaca nimeni.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu