scurte lungi

  • as vrea sa ma duc in aprilie de ziua lu doamna mama in Ro. Nu stiu sigur daca pot sa imi iau liber vineri si luni, iar sefa mea nu e prea friendly zilele astea asa ca mai astept pana ma matzai sa intreb
  • zilele trecute am facut primul accident cu masina in Ger. Adica a facut unu accident cu mine, ca io n-am facut nimic. A fost prea indragostit de spatele masinii mele si a decis sa ii dea un tzuc. Pe autostrada, in trafic, se intelege. Nu stiu de unde plm a aparut politia in 2 minute (nu exagerez) ca eram in mijlocul autostrazii in da middle of fkn nowhere. A trebuit sa lasam masinile in pozitia in care s-au pupat, ca la astia nu se misca nimic pana nu constata politiunea. Si apar aia, 2 la numar, ma intreaba daca sunt bine, constata, noteaza, dupa care ne zic sa mutam masinile pe banda de urgenta. Dupa care ii fut lu nenea ala o ditai amenda pe care o plateste cu cardul, pe loc (in the middle of the fkn highway), dupa care imi dau constatarea si ma trimit in drumul meu. Have a nice day. Da plm la 8 dimineata de asta imi ardea.
  • cred ca am facut o alergie de la ciocolata sau ceva pt ca ma mananca tot corpu. M-am gandit io ca e de la ciocolata pt ca am mancat cantitati masive in ultima vreme ca o disperata. Da` nu stiu sigur, oricum de control, ma abtin de la ciocolata
  • dupa ce termin de aranjat apartamentu complet, ma apuc de pilates si zumba. Burtoaca mea creste (ciocolata nu se dezminte) si simt nevoia sa fac un pic de miscare si sa ma simt fit. Pretenara unui pretenar de al lu nea al meu se duce la o sala care e foarte aproape de mine si cica ar fi ok aia. Na, ma duc cu ea sa nu fiu singura cuc si sper sa ma tin de activitatea asta.
  • de ziua mea imi lua al meu bilete la solar. (click pe link). Io voiam sa mergem la Tomorrowland insa na, anu asta pupam Solar  :) Bun si asa ca imi place :D Io una vreau si la North Sea Jazz care e super tare, dar sa vedem daca ne permitem, ca ieftin nu e. Daca nu, ma multumesc si cu Solar  :D
Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu