de ce nu imi place duminica

... ati crede ca motivul este ca a doua zi ma duc la munca. Nope, wrong answer.
Paaai sa va zic. Domnu' al meu este inscris, impreuna cu toti ceilalti prieteni ai lui, la un club de fotbal. Unde platesc o taxa anuala ca sa joace impotriva altor fraieri care platesc si aia la echipele lor. E un campionat de amatori din care cluburile de fotbal mai fac un maruntis, astia sunt multumiti ca joaca fotbal, daca mai si castiga e si mai si ca le zboara penele de la atata impaunare. Ei si aceasta echipa a lor are si ea vacanta si toate cele, clasamente, sezoane etc. Duminica trecuta a inceput noul sezon si bineinteles ca al meu, mare fotbalist, s-a dus sa isi arate skillurile. Trebuie sa mai mentionez ca el se crede un mic Ronaldo varianta olandeza...un Ronaldo in mizerie asa. Cand era mic, era mega talentat, ai lui l-au super incurajat, ajunsese chiar in a doua echipa a clubului (ceea ce e mare lucru, avand in vedere ca acum e in a 14 a parca sau ceva de genu) ce mai, era pe cai mari. Ei si pe la 16 ani asa, s-a lasat, ca ii era lene, ca ii placeau fetele, ca una ca alta, gata la revedere. Cand s-a trezit ca el de fapt iubeste fotbalul nespus, avea deja 19-20 de ani si era de mult fumat.
Anyway, ziceam ca duminica trecuta, s-a dus al meu pus pe fapte mari. A venit acasa cu cel mai mare ranjet pe fata, castigasera. Dar fratica, ce avea pe picioare, Jesus! Julituri, vanatai, nush ce umflaturi pe la glezne, mergea ca un mosulica de 80 de ani. Sa fac apoplexie si nu alta cand i -am vazut echipamentul, tot negru de noroi, echipamentul fiind alb. Cine plm a ales echipament alb, ii urez multa sanatate si sa il spele el. Ca sa vezi, nu se poate sa joace in pantaloni negri, ca echipamentu e alb si nu te joci domne cu regulile. Plm. Am campat noroaiele pe terasa, ca nu aveam Vanish in casa. Dupa vreo 3 zile asa, imi amintesc ca prin minune ca am sconcsii inca pe terasa. Ieri m-am dus si am luat minunatul Vanish..si nu ala roz simplu, nu neneee ala cu oxi-pixi-mixi-super-truperplm. Am pus o tona de din ala intr-un lighean si am pus maroniii la decantat. Azi dimineata, i-am bagat la masina pe program de 2 ore. Ce ai nene, cand i-am scos, ce-i drept, iesise grosul, da pe buca arata asaaaa, ca si cum ar fi facut cacuta mai moale si a ramas fara hirtie igienica si atunci ultima stersatura a facut-o cu pantalonii. Un vis. Deci nervii mei au escalat la 220 in 1 minut. I-am zis ca o sa cumpar acid sa ii topesc in plm ca noroiu ala e bine bine infipt acolo. Doamne ajuta ca meciu de maine s-a anulat ca ploua prea tare. Dar duminica viitoare, cine stie daca joaca sau nu. Fingers crossed sa nu. Al meu a fost foarte dezamagit cand a aflat ca maine nu isi va arata talentele, inima mea era in fibrilatii de fericire dar am reusit sa scot un compatimitor "lasa Baby, data viitoare"si am dat si un pic din gene.

Macar m-am simtit un pic razbunata, pentru ca 3 zile dupa meci l-au durut toate alea de la febra musculara si  abia mergea de ziceai ca ii cad bilutele. Mwahahah!!!

Asa e domne daca stai cu un wannabefotbalist in casa.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu