despre calatorii

Care calatorii? exactly my point :))) none yet.
Cand eram in Ro, ziceam ca gata domne cand ma mut in Olanda vizitez mult prin Europa de Vest ca doar sunt aproape si astia au oferte super mega cheap de zboruri. Mdaaaa :)) Nici prin gand nu imi trece. Desi am Bruxelles la o ora si un pic sau Parisul la 5 ore, nu-mi vine frate. Poate pentru ca stiu ca le pot vizita oricand, habar nu am. Si nu e vb de bani, e vb de chef si de timp. De exemplu, lucrez deja de 2 luni in Koln, ma rog.. la periferie. Nu am fost macar o data sa vad centrul sau orasul. Cred ca daca veneam ca turist faceam 100 de poze, incercam sa vad cat mai multe pe acolo. Singura chestie pe care am vazut-o a fost benzinaria Shell care este la un km de munca. Stiu, e patetic.
Ba mai mult, nu am chef sa organizez nicio plecare pe undeva. Abia ne urnim sa facem ceva pt vacanta de vara si asta e doar pt ca vrem iunie ca daca voiam august, ne trezeam mult mai tarziu. O prietena de-a lui s-a oferit sa ne ajute sa cautam, ba mi-a trimis si ditai mailul cu destinatii din care sa ne alegem, cu toate informatiile posibile si imposibile. Ne-am ales ceva ..insa ce, credeti ca am bookuit? Nu stiu ce asteptam, probabil sa se ofere cineva sa bookuiasca pentru noi, suntem maxim de lenesi pe partea asta. Nu sunt genu sa caut 100 de ani cea mai ieftina oferta, cel mai bun deal. Ma plictisesc mega repede si ma las pagubasa.

De fapt, nici nu ma mir de mine prea mult. Cand am fost in Creta in 2008, am avut aparat foto la mine. De cate ori credeti ca l-am folosit? Pai inainte sa plec, pt ca mi-am dat seama ca in 3 luni de zile singurele poze au fost facute de fete (noroc cu ele) si nici alea asa multe. Am facut in 2 zile cateva poze pe fuga sa am ce ii arata lu maica mea si gata. Nu am o poza pe plaja, sau una mai draguta asa. Nope. Dupa aia acasa mi -am bagat unghia in gat ca n-am si io o poza decenta. In 2010 am revenit in Creta. Am stat o luna. Cu cate poze credeti ca m-am intors? Cred ca 20 maxim din care eu apaream in 2. :)))
Noroc ca acu fac mai multe poze ca le mai trimit la mama sau la fete dar altfel, nema :))

Sper totusi in vara asta sa facem macar un Bruxelles ca e pacat in pana mea..altii platesc bani grei sa ajunga pe aici.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu