cu hainele pe aici

  • Weekendul trecut am purces spre Outletul Esprit din Germania, in Rattingen, o imensitate de cladire ce promitea o multime de goodies. Dupa ce am stat la o coada de cosmar jumatate de ora in ploaie, am intrat in minunatul magazin.  In dreapta, era clar marcata si delimitata o zona cu 'Super Sales', erau atarnate o multime de % peste tot, iar puhoiul de lume pe metru patrat mi-a indicat instant ca trebuie sa vad ce e acolo. In primul rand m-au enervat turcoaicele, care erau venite cu catel cu purcel acolo, am vazut cateva mame cu copii sugari in brate luand la rand standurile cu haine. Eu acuma stiu ca si mamele alea au nevoie de haine, da nu mai bine lasi bibiloiu acasa decat sa il expui la praf, imbulzeala si stres? Anyway, moving on, m-am apucat bineinteles, sa iau la puricat ce aveau pe acolo. Super reducerile - mie una nu mi s-au parut chiar super, ca un tricou normal simplu era15-20e , camasile lejer la 20-25e. Blugii intr-adevar erau ieftini (10e) dar eu nu stiu ce masura port la Esprit, am luat la proba cativa doar asa de amorul artei insa nu mi s-a potrivit nicio pereche. La un moment dat nu am mai suportat imbulzeala (femeile alea aruncau tzoalele in cosuri parca erau gratis) si ne-am dus in partea de outlet normal. Acolo, reducerile erau la modul 40e o camasa, 50e o rochie... nu mai stiu de la cat erau reduse, dar modelele chiar nu erau speciale. Camasi si rochii uni, pe care nu as fi aruncat atatia bani in orice caz. Dupa 2 ore pierdute aiurea, eu m-am ales cu cateva chestii pe care nu cred ca le-as fi luat in mod normal, dar pt ca imi futusem deja toata ziua, de nervi mai mult, am cumparat.  Oricum,  nu sunt asa mare fan Esprit, mi se pare ca hainele lor sunt mai mult basic, nu au multe modele iesite din comun, sau daca au ceva cu model (de ex buline), vezi modelu ala in 700 de variante: rochii, fuste, bluze, camasi, tricouri. Ca atunci cand isi facea mamaie o fusta si daca ii mai ramanea material, imi facea si mie o rochita ceva.

  • Luni am fost la maica-sa la magazin (lucreaza intr-un magazin de haine) pt ca lansau colectia primavara-vara. E genul ala de magazin care are mai multe branduri, cu haine care mie mi se par scumpe, dar pe care intr-adevar le remarci. Mi-am luat o rochie foarte draguta, colorata, care intr-adevar a costat ceva dar macar stiu de ce: materialul este bun, modelul este foarte misto, iar  cand o voi purta, sigur voi fi o pata de culoare.

  • Am observat ca incep sa ma imbrac mai colorat decat inainte. De ce? E simplu: Imi place foarte mult stilul vestimentar al tinerilor de pe aici. Sunt imbracati foarte colorat, nu e nimic anormal ca baietii sa poarte pantaloni roz, rosii, verzi, portocalii, you name it. Pentru ca ei combina hainele cu foarte mult bun gust, nu arata deloc manelistic. Al meu mi-a zis ca el se simte mai fericit cand poarta haine colorate si ca nu i-ar placea sa vada negru si gri peste tot (ca in Ro). Ceea ce asa si e. Bine acum ca e iarna, se imbraca tot colorat dar in nuante de iarna. Eu una ma simt foarte comfortabil purtand culori pe care inainte nici nu le-as fi luat in seama. Incep deja sa imi maresc colectia de rochite, care pana anul trecut numara un singur exemplar. Abia astept la vara sa stau pe o terasa, sa beau Rose si sa ma uit la lume.
revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu