de ce nu imi place duminica..continuarea.

m-am bucurat ca fata mare la maritat.
Dupa ce am scris postul de mai jos, am plecat la ziua unui pretenar de-al lu nea al meu. Unde am aflat ca de fapt se joaca meciu de a doua zi pt ca cealalta echipa nu a fost de acord sa se anuleze. Al meu era in extaz, eu eram si mai si, dar la polul opus.
Sambata am ajuns acasa foarte tarziu, pe la un 4 dimineata asa, veseli si cu ceva beri la bord, domnul debita 1999 tampenii pe minut, dar pana sa ma prind sa il inregistrez (ce sa vezi, nu gaseam telefonul) deja se bagase in pat. Cateva ore mai tarziu, m-au trezit niste sunete de urangutan care veneau de langa mine, semnul ca trebuia sa se trezeasca . Era in mama mahmurelii, il dureau absolut toate si era ametit nevoie mare. I-am zis sa stea naiba acasa ca nu mor aia fara el, dar ce sa vezi, au stabilit 'amenda de 20eur' pt cei care nu se mai duc in ultimul moment asa ca i-am sugerat sa puna mana sa se imbrace. I-am administrat un sandwich urgent si niste pastile anti mahmureala si du-te tare, pa la revedere!
M-am instalat inapoi in pat, dar deja mi se stricase somnul, asa ca am decis sa ma duc in a2a parte a meciului sa vad si eu ce plm face de vine acasa cu pantalonii in asa hal. Zis si facut, pe o ploaie marunta infecta eram pe stadion, unde l-am gasit pe al meu murat pana la chiloti vai steaua lui. Cand ma uit mai bine pe teren, absolut toata echipa era in nirvana mahmurelii (doar nu bauseram singuri). Nu pot sa descriu cat nechef exista pe acel teren, cata ametelala, cata alergare in reluare, ce fete aveau. Priceless. Bineinteles, cand zmeul a vazut ca am venit, a inceput sa se dea in stamba. Atat de in stamba ca si-a mega futut glezna ca l-a calcat unu cu crampoanele nush cum. Ideea e ca acu mai spargem niste bani pe creme si bandaje ca pana mea, stau cu un wannabefotbalist. Planurile mele de facut cumparaturi s-au dus pe pluta pt ca normal ca nu putea sa mearga. Si atunci mi-am bagat si io picioarele si am avut o lazy Sunday veritabila.
De ieri am pus pantalonii in Vanish si dupa cum merge treaba, pana sambata poate ii scot 85% albi. Ploaia si noroiul pe alb egal love forever se pare.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu