la film

Ieri am fost la film, vazuram Oz. Nu fac review-ul filmului, care btw a fost dragutel dar nu extra mega super tare.
 In orasul in care stau eu, avem un cinematograf care are 4 sali (!). Mai e unul intr-un oras din apropiere (20 de min), dar am inteles ca ala e mai naspa.
Am platit 22oiro ca sa vedem filmul 3D, insa cand om mai merge la 3D, avem reducere 1 oiro de caciula ca avem deja ochelarii. Dupa achizitionarea biletelor, hai la popcorn. In primul rand, prima dezamagire, nu au frate popcorn proaspat si nici Cola la pahar. A trebuit sa imi cumpar popcorn rece intr-o galetusa trista si o Cola la jumate. Io vreau Cola indoita cu apa, ce e cu porcaria asta cu Cola la sticla? Pe galetutica aia si Cola am mai aruncat 5oiro juma. Bun, acu hai in sala. In primul rand, am constatat ca nu aveam locuri alocate pe bilet. Era la modul primu venit primu servit, noroc ca nu era asa multa lume. In al doilea rand, sala super mica. Stiti salile alea mici de la Liberty? ...Cam asa ceva. Nu mi-am dat inca seama daca am avut io ghinionul asta sau daca toate salile sunt asa, insa am eu o banuiala ca toate sunt la fel. Ecranul, mic si el, asa ca bineinteles ca l-am exasperat pe al meu cu intrebari stupide de genul: de ce nu au popcorn cald? de ce nu au cola la pahar? de ce e sala asa mica?  de ce nu avem locuri pe bilet? De parca el stia de ce... cinematograful asta s-a deschis acum o luna, dar daca imi cerea cineva feedback, le-as fi facut o 'listuta'.
Continuand cu impresiile, super trist frate: nu au avut trailerele de dinaintea filmului, ci doar niste reclame penibile care m-au dezumflat total. Dupa aia, am constatat cu stupoare ca NIMENI nu rontaia nimic. Era liniste totala, imi era si rusine sa-mi deschid galetutica mea cu popcorn. Iubi ar fi fost in heaven acolo, dar mie mi s-a parut cel putin dubios. Am incetat sa comentez cand a inceput filmul, cred ca domnul era deja la capatul rabdarii.  Cand imi era lumea mai draga, pe la jumatatea filmului, se intrerupe totul brusc, se aprind luminile. Asta, nonsalant, imi spune ca e pauza. Cum adica pauza? Ca la teatru? Da, da, pauza. Dupa vreo 3 min in care ma enervasem ca ma scosesera din poveste, domnul imi arata ca e rost de bani daca faci pauza, pt ca intr-adevar, spectatorii se intorceau la locurile lor cu carbogazoase si rontanele. Dupa vreo inca 5 min, au reluat filmul, dar tot parca scoasa din poveste eram...
Acum inteleg de ce nenea nu prea e mort dupa mersul la film. Pai fara popcorn proaspat si intr- o sala micuta, ce sa faci nene? Am crezut ca el e o exceptie, insa nici prietenii lui nu sunt morti dupa mersul la film si zau ca nu intelegeam de ce. Pai cu 30e poti face alte chestii mai misto, pt ca experienta oferita nu este nemaipomenita. Bine, orasul meu e si micut, dar sunt curioasa sa merg intr-un cinematograf dintr-un oras mai mare, sa pot face diferenta.

Nu zic ca nu mai merg, ca as manca cacao , dar nu asa des ca in Ro, ca nu prea e rentabil.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu