Ce se intampla?!

Sa va zic ultimul of al meu. Am io mai multe, da asta e cel mai important. Deci: ce plm se intampla pe fata mea?! De o luna imi tot apar cosuri in locuri in care nu am avut ever in viata mea cosuri. Media mea e de un cos pe luna, de obicei in barbie, inainte de perioada fatidica. Acu luna asta am avut deja 4 cred. Acu 3 saptamani, mi-a aparut un cos pe obrazul drept. Pe obraz! Se vedea ca o pula pt ca io cand am cosuri, nu am d- alea finute, ci Himalaya cosurilor frate, de poate fi vazut de pe luna in plm, cred ca as fi material bun de studiu pt medicii incepatori care vor sa vada cum arata un cos care nu e furuncul da totusi arata cam ca unul. L-am dat cu toate smacurile posibile si imposibile..nope, cacatu avea vointa proprie si asa ca s-a vindecat cand a vrut curu lui. Acu 2 saptamani, mi-au aparut 2 pe frunte de ziceai ca am 2 cornite. Pe langa faptul ca nu am mai avut ever ever cosuri pe frunte,  le-am zgandarit atat de tare incat au devenit bubite si timpul de vindecare s-a dublat! Momentan am un alt cos pe obrazul stang, fix cand ma bucurasem ca imi trecusera toate 3. Asta e mama si tata lu Himalaya, aseara am stors din el cred ca toata grasimea pe care o aveam in corp, altfel nu imi explic (stiu, scarbos). Ba nene, unde e tenul meu frumos pe care il smacuiam cu fond de ten doar ca sa nu creada lumea ca sunt moarta (culoarea mea naturala este galbuie asa bolnavicioasa). Acum in plm tre sa folosesc fdt ca sa acopar dezastrele si habar nu am cum! Pe langa faptul ca ma simt ugly as fuck, nu imi vine sa ma mai smacuiesc cu cacatu ala staring at me every morning. Aproape ca simt cum imi da buna dimineata, debordeaza de personalitate. Nu vrea sa plece nici gand!
M-am gandit la motivele pt care imi apar ororile alea. Poate, doar poate, nush sigur, apar pt ca nu beau destula apa. Am baut 2 litri intr-o saptamana. Da, stiu, naspa alea alea, dar zau ca daca beau prea multa apa, imi vine sa vomit. Practic, corpul meu rejecteaza sanatatea.
Sau poate e pt ca mananc mai multe prajeli. Am dat in patina snackurilor olandeze, le ador... Dar sunt prajeli :(

Nush de la ce e da e naspa! Demisia!! Jos cosurile!

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu