amenda

Dragii mosului, sa va zic io cum mi-am luat ieri prima amenda pe propria prostie.
Am plecat de la birou ca o floricica, gandindu-ma cum o sa ma rup in 14 la pilates. Si cum conduceam eu asa cu muzica si cantat in masina, o data se face ditai coada in fata mea. Stop, stai si asteapta nenica! Dupa vreo 2 minute de analizat unghiile, aranjat paru in oglinda si bineinteles, aplicat preasfantul ruj pe bot, aud un tarait din geanta- imi suna phone-ul. Iau phone-ul, ma uit, ma appuia Duzz. Ia sa vedem ce mai zice Duzz... Intru in Whatsapp si citesc polologhia. Dupa aia, imi amintesc ca sunt totusi in trafic si ridic privirea. Bineinteles, nimic nu se miscase. In schimb, in dreapta mea erau 2 baieti, unul foarte frumusel si unu cu fata de cal, care imi faceau semne. Of course, politia. Imi faceau semne sa las geamul jos, dar eu de panica, am dat pe mute volumul muzicii si ma uitam intrebator. Baiatul frumos imi facea in continuare semn sa las GEAMUL jos. Ma prind, execut. Guten tag habbahabbaceochialbastriai. Ummm do you speak English?! Sure, follow us. Si ma iau dupa ei pe banda de urgenta, stiam clar ce facusem, dar nu stiam de unde plm aparusera ca gen pe telefon am fost maximmmm 45sec. Opresc ei la un moment dat, iau instantaneu privirea de puss in boots.  Vine baiatu frumos, face 'I'm a police agent' (scria pe el Polizei de cred ca daca aveam tripla cataracta tot vedeam perfect DUUUHHH). Spasita, zic 'Stiu ce am facut' - gen cut the crap. Face, 'a, e bine atunci. Amenda e 80coco'. 'Caaaattt??' (aici deja eram mega spasita, aveam puppy eyes de imi ieseau din orbite, i-am falfait din gene de puteam sa imi iau zboru) 'Poi da 80, daaaar pt ca (insert reason here ca nu am inteles), poti plati 25 acu pe loc'.(si baga asa un zambet in coltu moacei) 'Platesc', arunc instantaneu, impresionata de reducere. Colegul care era langa el, marsaluieste instant catre masina sa aduca POS-ul. Actele masinii, permisu. 'Aaaaa Holland' (ca mi-am preschimbat permisu)'Mmmmm daaa' si incepe sa-mi zica ceva in olandeza. 'Stiti, nush olandeza INCA' (moment in care mi se confirmat ca totusi ar fi dragut sa indrug 5 vorbe si in aceasta preaminunata limba). Intre timp, apare colegu cu POS-ul. Pac cardu, platesc, ca o lady, imi iau amenda cu stil. Imi scrie asta pe bon motivu amenzii si cand sa imi dea chitanta, 'Aaaaa pai scaunul dvs nu e in pozitie corecta, nu sunteti la plaja'-moment in care am facut o fata gen WTF 'pai da ca uite ca in caz de accident o sa aluneci sub volan si o sa te sufoci si o sa mori. Pune mana si indreapta scaunu ala si da-te mai in fata. Asa asa, mai drept, mai drept. Da da, asa. ' Io executam mecanic, ca pe asta n-o prevazusem si ma cam socasem. Se mai uita el o data, multumit de rezultat, ma anunta ca acum o sa opreasca tot traficu ca sa reintru in coloana. I-am urat o zi buna si dupa ce am vazut ca s-a postat impozant in fata unei masini ca sa imi faca loc, am reintrat in coloana.
Zau ca am incercat sa conduc cum mi-a zis ala, dar deja pana acasa ma durea spatele de nu mai puteam. Stateam de parca aveam un bat in cur si eram asa aproape de volan de ma simteam ca in primele zile de condus cand TREBUIA sa vad botu masinii altfel nu puteam conduce. L-am lasat putin pe spate, dar de ce sa mint, nu mai este cum era.
Acasa, domnu m-a felicitat pt amenda si de oftica, m-a pus sa fac io clatitele. Ce sa mai zic, am gatit acum, ce era sa fac?
Si uite asa, am luat io prima amenda DIN VIATA MEA ca in Ro nu am luat niciodata amenda. Noroc ca politistu ala era mai dezghetat, unde mai pui ca nu arata nici rau :))))))

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu