o noua drama

Aseara am venit obosita de la munca. Pt ca da, in ultima vreme chiar am treaba, nu ma mai platesc astia ca sa stau pe iutub.
Anyway, ajung eu acasa, domnul gatea ceva paste. Am pus masa pe terasa, am mancat, am stat la soare, ce mai... de vis. Si cum leneveam noi, apare taica su in vizita surpriza, sa ne povesteasca despre ce mai face el. Si vorbind noi asa, ne intreaba daca avem suport pt steag ca vrea sa ne aduca steagu Olandei pt ziua reginei. Io-mi amintesc ca aveam unu la balconu de la dormitor, asa ca fuga sus. Sus, dezastru. Uitasem ca IAR am cacaturi de spalat. Erau toate pe jos facute gramajoare, asteptand cuminti sa fie spalate. Tasu a facut asaaaa o fata din aia, da n-a comentat nimic. Bineinteles ca nici suportu vietii nu il aveam.
Pleaca tasu, il iau la intrebari: auzi, tu ai vazut ce dezastru e sus? Da pai trebuie sa spalam toate alea. Zic, bun le spal, da unde le usuc? Aveam cacatelu ala de uscator plin din weekend, cand bineinteles ca spalasem again. Face, e asta e stam cu ele asa pana se usuca alealalte. Moaaaa m-au apucat TOATE spumele si am inceput pe stilu mama : da ca io sunt spalatoreasa ta, ca de unde plm avem atatea de spalat, ca stau mereu sa intind, sa astept etcetc. Am facut o intreaga scena de femeie nebuna, pt ca eram obosita si dormitorul era un dezastru total. Nu imi explic cum de nu m-a trimis in p*** mamii, da nu m-a trimis, ceea ce e de admirat pt ce tragedie in 3 acte am facut. Tot tacamu: am trantit, am bufnit, am injurat TRILINGV in romana, in engleza, in olandeza. Ce mai, meniu complet.
Acum gandind mai la rece, am avut asa motiv... cred ca spal haine/ prosoape o data la 2-3 zile, ca am masina mica si tre sa spal in transe. Nu stiu ce dracu tot spal atat, ca el nu poarta multe cacaturi ca are uniforma aia de spital. Clar, e vina mea ca port prea multe chestii si nu avem destule prosoape (my new task for the weekend). Am mai avut noi inainte discutii sa ne luam uscator electric, dar a invocat lipsa spatiului, ca e prea complicheishan, ca ce e asa greu sa pun toalele pe sarma normala etc.
Sa revin la povestea mea ca iar dau in balarii. Cert e ca m-am culcat super plina de spume.
Azi, ma informeaza pe whatsapp ca sambata am uscator electric. A intrebat-o pe maica sa ce sa ia si s-a executat. Deci se poate, domne. Bine, acum ma simt puuutin ca o biatcha dar sunt foarte happy pt noua achizitie. Once again, sunt super norocoasa ca il am pe domnul meu care ma suporta cu toate fitele si nebuniile mele si imi mai face si toate hachitele.


revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu