azi nu e ziua mea

Stiti zilele alea care abia asteptati sa se termine de naspa ce sunt? Asta e clar una din ele.

M-am trezit de dimineata prea tarziu si am alergat ca o descreierata prin casa pt ca eram in intarziere. Am decis in ultima clipa ca n-aveam chef de geanta `by default`, asadar, am aruncat chestii in alta geanta si am tulit-o spre munca. Pe drum, am constatat ca nu mai am benzina, deci sa luam benzina. Bine naiba ca n-am pus, m-am gandit totusi sa verific inainte daca am cardul pe care bineinteles ca il lasasem in cealalta geanta. Deci, am plecat din benzinarie sub privirile uimite ale angajatilor.
Ajunsa in fata cladirii, mi-am dat seama ca nu aveam badgeu, deci nici cheia de la birou. Am avut noroc si am intrat cu un coleg. Dupa care am stat vreo 30 de min in fata usii, pana a venit vaca impuitita care avea master keyu. Bineinteles cine altcineva sa aiba cheia decat vaca aia imputita, care mi-a aruncat si asaaaaa ' daca nu esti atenta..' Pana mea, smile and wave ca alta solutie n -aveam (i-am urat totusi de bine in gand, sa nu raman restanta). Dupa aia, m-am apucat sa cutreier cladirea sa imprumut de la cineva un card de benzina ca nici de ajuns acasa nu aveam. S-a gasit un umanoid sa ma ajute, dar am intamplinat foarte multe priviri dezaprobatoare. Roboti de cacat!
Dupa aia, m-am apucat in sfarsit de lucru. Cred ca in maaaxim 30 de min, se blocheaza tot si imi apare o pagina cu toate insemnele guvernului care ma anunta ca am de platit 100 de oiro ca am downloadat nush ce plm. Nici sfantul restart nu a mers, ca tot pagina aia imi intra instantaneu si nu ma lasa sa fac nimic. Ba mai mult, imi accesase si camera web si imi facuse si poza. M-am meeega panicat pt ca stiu ca mai ales in Germania se dau amenzi serioase daca te descopera ca dld muzica filme etc. Gen se lasa si cu inchisoare pt astia profesionisti, deci nu merci. Super panicata, m-am dus la ala de la IT, care m-a facut cu ou si cu otet ca downloadasem Skype frate si cica de la ala era virusu. Deci era virus, deci nu aveam de platit suta. Bun. Da dupa aia, panica, daca nu e de la Skype? Pe ce situri mai intrasem? Da pe ce nu intrasem? In lunile de plictiseala am intrat pe catralioane de siteuri, io stiu? Instant mi-au venit filme cu istoric, etc. Nu ca am ceva suspect de ascuns, da io stiu ce li se poate parea fishy astora? Deci, lectocu meu e in `service`. Sper sa fie ok. In timp ce asteptam verdictu cu lectocu, imi mai si scrie Duzz pe whatsapp ceva cu bagaju, ca au bagaj mare de mana, cand eu puteam sa bag mana in foc ca e din ala de cala de 32de kile. L-am pizduit putin pe expertu in wizzair pt ca nu stie sa explice in plm ca si io si aia am inteles amandoua ca e bagaj mare de cala si refuz sa cred ca suntem DOO proaste. Dar da, e bagaj mare de mana deci am avut un moment de panica pt ca daca Iubi calatoreste ca mine e naspa, dar sunt convinsa ca o sa fie ok.
Aaaanyway dupa aia, m-am dus la dm sa imi iau mascara. Daca tot eram in zona, m-am oprit si la Mc si mi-am luat un meniu McWrap. M-am intors la birou, unde am inceput sa bag in mine ca sparta. La un moment dat polonica mea imi zice..auzi..tu stii ca acum curge ULEI pe tine, nu? Si ma uit, imi curgea ulei din McWrap pe blugi!!!!!! Sa-i manance cainii pe astia de la Mc Germania ca sunt de cacat si nici nu era bun ala si sa dea dracu cine mai mananca Mc din Germania ca sunt super scarboase si produsele si si vacile alea de la casa.

Momentan scriu de pe un lectoc de rezerva pana vine lectocu meu si e abia ora 3. Cine stie ce o sa se mai intample pana diseara? E una din zilele alea in care imi vine sa ma refugiez intr-o pestera.

Daaaar sa gandim pozitiv: maine sunt freee si poimaine vin fetiliiiii si al meu o sa stea 5 zile cu 3 romance in casa si o sa-i mancam urechile si ficatii yeeeeeyyyyyy

revin.


EDIT: Tocmai s-a mai intamplat ceva. s-a futat wifiu de la munca ahhhh!!!!!!!

Un comentariu: