de la munci.

Ba nene, sa va zic: a doua zi dupa ce m-am angajat, sefa mea m-a anuntat candid ca exista a total biatch in cladire si ca s-ar putea sa trebuiasca sa interactionez cu ea din cand in cand. Dar ca ea nu isi face probleme, ca e sigura ca pot sa 'deal with her'. Nu am stiut la ce se referea, pana am cunoscut-o pe individa in cauza, care intr-adevar e o scarba infecta pe care o fute constant grija de ce fac eu sau oricine, dar o flituiesc cu mare indemanare, ca si asa nu are ce sa comenteze ca nu e superioru meu. Ba mai mult, cand sefa-mea mi-a dat sa manageuiesc o turcoaica pe care pana atunci o manageuise ea, a facut ca trenu-n gara, dar am i-am zambit frumos si i-am aratat spatele meu mirobolant. I-am luat apararea turcoaicei mele si i-am aratat fix degetul in cel mai politically corect mod cu putinta. Mai e inca una in firma asta care face la fel, in rest.. toti sunt terorizati de ea, ca peste tot se plimba sa vada ce fac oamenii, marsaluieste ca un comandant pe coridoare de parca ar fi firma lu ma-sa. Acum, dupa ce am vazut cu ce forta ma confrunt, ma intreb asa cum a reusit sefa-mea sa-si dea ea seama ca io, o mana de om, as putea face fata cu brio. Anyway, turcoaica e pa ca are de dat licenta si acu mi-a adus o tipa din Polonia cu care sa fac treaba. Nu a comentat inca vaca, dar sunt sigura ca se va da de ceasu mortii ca ce de treaba are ea si are si ea nevoie de cineva sa ii faca treaba o ajute. Plm.
La vreo 2 saptamani dupa ce m-am angajat, deja sefa-mea ma folosea pe post de sol la aia ca sa aflu informatii care ii trebuiau si pe care vaca refuza sa i le dea. Nu va imaginati ca ceream barfe, ci doar niste rapoarte de bun simt care initial fusesera saptamanale dar care acum ajunsesera sa fie eveniment. M-am luptat cu morile de vant, dar am razbit. Cireasa de pe tort a fost cand sefa-mea m-a pus sa verific niste dosare pe care vaca era owner si care erau facute cu curu si mai erau si incomplete. Am facut frumos o lista cu ce imi lipsea, i le-am cerut pe mail frumos. O data, de 2 ori, mail cu cc la superioru ei, mail cu cc la superioru meu. Nimic. Fmm de vaca. Pana la urma am dat un mare mail cu toata coada de mailuri cu cc la tot managementu si dupa vreo 2 saptamani de tatonari, era clar pt toata lumea ca treaba ei e sa vada ce fac altii ca ea oricum freaca le duda. Tot n-am primit alea, ca nu le are, probabil le-a tocat.
Acum, ne apucam sa facem schimbari prin birouri, mutam lumea, facem ordine, curatenie generala. Io tre sa il ajut pe ala de la logistica. Il intreb: nenicule, cu ce te ajut? Ce-mi zice? A pai o sa am nevoie de cineva sa ii mustruluiasca pe astia ca o sa traga de timp si tre sa fie 'a German Shepherd' care sa le arate the way. Bun, acu ca m-a facut caine, asta e una, da io n-am stat foarte mult de vb cu omu asta.
Acum na, scrie ceva in fruntea mea? Arat io a ala cu mustata French waxed? Recunosc ca nu e prima data cand mi se spune treaba asta, in generala eram folosita pe post de portavoce, iar in liceu m-a pus aia sefa clasei pt ca nu mi se cacau colegii in cap. Dar asta o stiu toti prietenii, ca am tendinte de hitlerista pe care incerc din rasputeri sa mi le inhib. Pe bune ca incerc sa ma controlez si sa nu mai fiu atat de control freak dar uite ca joburile numai asta scot din mine. Anyway, ce mi s-a parut mie asa, a fost ca oameni care m-au vazut de cateva ori s-au prins de 'potential'. Io asta n-o vad ca pe o calitate, ca imi dau seama ca exagerez de multe ori si duc in extrem.
Oameni de la munca, de ce vreti sa scoateti raul din mine?

revin.

2 comentarii:

  1. ahahahhaahah tot postul m-a tinut cu mintea la ziua ta la 23 ani la munte. "Da deci la 8 ajungeti la vila, la 8jumate faceti dus, la 9 coborati, la 9jumate mancam si de la 10 aveti voie sa va apucati de baut. daaaa??" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-s io de vina, control freak-ul din mine mai evadeaza :))) nu stii ca aveam itinerariu ;))))) vis.

      Ștergere