iar uitam

Ba, iar uitam sa va zic faza cu apt. Deci:
Inainte sa inchiriem, imi trimite al meu poze, ma intreaba daca-mi place apartamentu, raspund afirmativ. Zice da bine atunci hai ca fixez o intalnire cu gayu. N-am sesizat ultimu cuvant si zic ok. La intalnire, apare omu, nenea serios la 50+ de ani, ne prezentam si hai sa facem turul de onoare. Cand ajungem la baia de sus, vad dusu, vad chiuveta, vad UN PISOAR si atat. Zic: da io unde fac pipi noaptea? In baia de jos, imi raspunde nenea (pe care il voi numi de acum gremlinu) candid. Discriminare! Ba nene si in timp ce ne plimbam, gremlinu asta facea numai glume sexuale. Si nu din alea funny, ci din alea super scarboase la modu omu imi insinua cum ma joc eu cu `trenuletul` alui meu. Dap, asa a zis, trenuletul. Bineinteles, l-am ignorat amandoi si am incercat sa ne concentram pe ceea ce ne interesa. Totusi, mi s-a parut un pic asa, la modu `Buna sunt X`. `Buna eu sunt Y si fac sex de 4 ori pe saptamana`. Gen wtf, omu nu ne vazuse in viata lui. Trecem mai departe Terminam noi discutia cu pretu, accept ca nu am baie sus, acu pentru un etaj sa renunt la centru? Zice al meu, ok hai sa semnam si un contract si gata. Da, ok, hai ca il sun pe `husband` si vedem cand ne intalnim.  Moment in care mie mi se bulbuca ochii ca la broaste. N-am domne nimic cu gay people daaar nu cunoscusem pana atunci un gay de 50+ de ani si imaginatia mea se oripila, pentru ca nu, nu este deloc atragator. Inainte sa arunce aia cu husbandu deja imi imaginam ce nevasta urata are, ca una ok n-ar fi stat cu el mai ales la ce ii iesea pe gura. Bineinteles ca al meu stia si nu glumise cand zisese gay.
Anyway, fixam a 2 a intalnire ca sa semnam contractu. Intalnire la care vine husbandu, in pantaloni de piele mega mulati pe buci, bocanci de piele, bratari de piele, ce mai, numai caciula de piele n-avea. La aspect ce sa zic, om la 50+ de ani, dar se tine bine, oricum arata de 100 de ori mai bine decat gremlinu de barbacsu. Din cate ne-am dat seama, gremlinu e clar nevasta, husbandu pare foarte indemanatic asa si mai serios.Zic pare, pentru ca sunt sigura ca nici el nu are toate rotitele in regula daca sta cu gremlinu ala cu fata de cartof  obsedat sexual si scarbos. Gremlinu libidinos il mai si atingea pe cur pe husband asa cateodata, timid. BLEAH and WTF. Repet, nu ca am ceva cu gay ppl, dar gremlinu e chiar urat si batran.
Anyway si eu si al meu am cazut de acord sa nu ne imaginam cum fac astia doi sex decat daca nu mai vrem sa mancam o saptamana. Totusi, suntem amandoi convinsi ca amandoi sunt pervs si dirty. Clar ceva pervers e in casa aia, ca doar nu degeaba am o oglinda in dormitor cat toate zilele. Baia aia inca simt ca ma discrimineaza cu minunatul pisoar. Bucataria este si ea prea inalta pentru midgetu de mine..bineinteles ce asteptari pot sa am, daca acolo au stat 2 oameni de 1m85. Totusi nu stiu cum reusim dar toate glumele pe care le facem de cand ne -am mutat au legatura cu proprietarii.
Gremlinu vrea sa ne viziteze din cand in cand, sa vada ca nu dam o bomba in casa lor. Io voiam sa vina husbandu ca ala are mai multe tigle pe casa, da ce sa vezi, husbandu munceste mai mult decat nevasta asa ca tre sa ne multumim cu prezenta gremlinului si cu cele 20 de glume sexuale de cacat pe care la un moment dat o sa i le tai.
Fun oricum :D

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu