pffff

Azi a fost deja a doua oara cand am zis ca imi face plici creieru de nervi.
Daca in Bucuresti intr-adevar uram si injuram femeile care nu au habar sa conduca, aici injur mosii si babele. Da frate, la 8 dimineata, cand oamenii pleaca la munca, mosii si babele conduc pe autostrada. Unde s-or duce, ei stiu.
Vinerea trecuta am injurat juma de oras o baba care rula cu 35-40 km/h pe o portiune de drum unde clar limita era 50. Nici nu o puteam depasi, pentru ca era linie continua si chiar nu imi permit sa incalc legea pt o chioara. Deci cum spuneam, rula cu maaaxim 40 si mai era si prima. Eu fix in spatele ei, in urma mea, cacalau de masini. Am mers asa vreo 2 min, dupa care am inceput sa ma enervez. M-am dus mai aproape de ea, nimic. M-am abtinut vreo 2 km sa ii bag flashuri, dar cum si asa conduc o masina cu numar de Germania (and they are not fans of German people) am zis ca imi asum sa fiu pizduita (si asa, ei mereu zic ca 'It's always the Germans'). Prima oara, i-am dat asa un flash timid. Nimic. Dupa aia, am inceput ca meltenii aia de i-am facut discoteca in masina. Nimic. Deja in a 2-a imi murea motoru, atat de incet mergea, iar in fata ei NU ERA NIMENI. La un  moment dat, am scapat. Cand am depasit-o, arata FIX ASA, I shit you not. Femeia era in treaba ei, nu cred ca a observat nimic din ce se petrecea in spatele ei.
Azi, vin io frumos spre munca. Buun si ajung si eu pe portiunea de autostrada fara limita de viteza. Talpa nene, cat ma tin bracinarii. Si ajung eu la un 165 asa si vad in fata mea o cacarica de masinica care mergea pe banda de viteza linistita. Franaaaa! Cred ca mergea asa cu un 100 (100 pe no speed limit si pe banda de depasire. Ca sa fim clari). Ma duc in curu lui. Omu' nu depasea pe nimeni pe banda de depasire. M-am apropiat asa, cat sa se prinda ca vreau sa merg mai repede de 100. In general,  se simt si se dau la o parte. Nu. Nenicutu nostru acolo statea pironit. Am facut asa o depasire pe dreapta (ceva foarte ilegal) dar inainte, m-am oprit in dreptul lui sa ii urez o zi minunata pe limba mea. Stupoare! Cu cine sa ma injur daca omu era cu ochii pironiti in parbriz. Asa.
Ce sa mai zic, l-am depasit si mi-am vazut de drum.
De babe si mosi sa te feresti, in rest totul e ok :))))

Revin.

Un comentariu: