Prostii de vineri

  • tara arde si baba se piaptana, pe principul asta se pare ca sunt. In conditiile in care sunt cu apartamentu' in santier, nu-mi mai vad capu de treaba si nu stiu unde sa ma impart mai intai, mie-mi arde de facut planuri de vacanta si de vizitat Ro. Nu sunt intreaga la cap, nu avem canapea si io visez la Lefkada, Madeira si Tenerife.
  • ca tot veni vorba de canapea, e maga mega scumpa mobila aici. Nu pot sa ma obisnuiesc inca. De fapt, ce tot zic, totul e scump, da parca mobila e peste orice limita. Sa arunc 1300 de eur pe o canapea care nici macar nu e extensibila, dar arata ok?! Mmmmm, ma mai gandesc o tura.
  • nu mai am nene loc sa ma plang de al meu. Vin acasa de la munca si incep, regulamentar, sa ma vait: ca sunt obosita, ca ma doare spatele, ca ma doare curu. Si pac sare instant si domnu ' Daaaa si pe mine ma dor picioarele ca ce mult am mers, ma doare curu, ma doare aia'. El imi bate apropouri de masaj, eu bat apropouri tot la masaj si ramanem amandoi cu apropou' ca doar nu m-oi apuca sa fac masaj cand sunt asa de cazuta in cap si probabil la fel gandeste si el. Suntem prea egoisti se pare momentan. Totusi, in dimineata asta a facut micu dejun, I gotta give him credit for that.
  • cand am vacanta aici de Paste ofc ca preturile la biletele de avion sunt in aer, mega mega scumpe! Voiam sa plec in Ro de Pastele catolic dar se pare ca va trebui sa mai aman un pic.
  • carnavalul a fost foarte misto, poate apuc in viata asta sa descarc si pozele.
  • ieri am cumparat chestii electrocasnice. Ce am luat primu' lucru? Evident, un gratar. Bine, e electric dar e foarte smecher :D
  • azi ma duc cu signor printz la Ikea. Atat imi doresc, rabdare. Imi fac zen si sper sa rezist. De ce? Pai sa va zic cum a facut data trecuta. Mergem sa ne uitam de canapea si draperii. Bun. Ajungem la draperii, incep sa ma uit, sa pipai. El se rezemase undeva in spate, butona telefonu (pe care jur ca o sa ajung sa i-l bag in cur). Ei si gasesc eu o draperie care corespundea cu ce cautam io. Ma entuziasmez si incep :' Uite ce dragut, nu e nici scumpa, arata si bine etc etc' El: 'Da, e ok, daca tie iti place' si da sa mearga mai departe spre canapele, semn ca terminasem cu draperiile. Nu nu nu wait a minute! Nu asa, nene! Io vreau oda draperiei. Zic, stai nene hopa! Nu-ti place? Ba da e ok, nu ma intereseaza draperiile asa mult, las la alegerea ta. OH NO YOU DIDN'T!!! Instant m-am facut griverderosiealbastraneagra. CUUUUUM nu te intereseaza?!?! Cum ai acest tupeuuuu sa nu te intereseze? I-am explicat ca il intereseaza si dupa aia l-a interesat si i-au si placut draperiile. (orice, sa scape de nebuna ). Dupa aia, ajungem intr-un final la canapele. Se apuca sa se aseze pe ele si incepe 'E prea inalta. N-are spatar. Prea joasa. Nu-mi place culoarea. Nu stau bine. E prea tare. E prea moale. E prea mare. E prea mica'. V-ati prins voi de idee, la final my eye was twitching. Ochise o canapea intr-adevar misto, dar care costa 2000. Nu locuiesc intr-o banca si nici nu am ciunga-n par, deci nu.  Dupa cum ziceam, excursia la Ikea va fi interesanta, pentru ca daca draperiile nu-l interesau asa mult, ei bine canapeaua, acea oaza unde isi va relaxa curu in fata TV-ului uitandu-se la un meci, il foarte intereseaza. Vrea canapeaua perfecta, s-a apucat sa-mi explice el ce material vrea, cat de moale sa fie (Citez ' nu asa tare, da moale cat sa ma tolanesc da nici prea moale sa ma sufoc' - intelegeti voi ceva din asta). Bine macar ca ma lasa sa aleg culoarea oazei lui de fericire :))) Bineinteles, suntem 2 oameni da luam canapea de 3 metri pe 2, pt ca, ma intelegeti, domnu are si PS3 cu Fifa. Need I say more? :)))
Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu