ca uitasem

sa va zic ce ma mai 'nerveaza la astia din Vest.
Hai ca asta cu vremea de cacat, (btw,situatia nu s-a schimbat fata de ceea ce descriam intr-un post de acu vreo sapt sau 2) stiu ca nu e vina lor, saracii. DAR: ma nene, le place sa stea in frig. Friggg nene de-mi ingheata oasele (sau asa zic eu. pt ei, 18 grade sunt super ok). Si acasa si la munca.
1. Acasa: momentan stam cu sor-sa, care sta intr-o vila de 2 etaje. Frumos n-am ce zice, dar e imensa si pe holuri e frig tare. Unde stam noi, am decretat sus si tare ca nu stau in mai putin de 20 de grade pt ca n-am chef sa stau cu mucii pe piept mereu. Domnu' mister e si el obisnuit sa stea in frig (el zice ca e bine, nu frig) si abia abia a acceptat sa doarma intr-o camera mai calda de 18 grade. Nu stiu ce le-o face placere nene sa stea asa in frig. De fapt de stat nu stau in frig, pt ca jos in living este o temperatura chiar placuta. Doar dorm in frig. Pai pana mea, dimineata sa ies din pilota super pufi calduroasa direct in frig, parca nu prea imi arde. Cica e mai sanatos asa. E, lasa sa fiu io nesanatoasa. Zau ca nu-i inteleg.
2. La munca: aici, nemti. Tot frig in intreprindere. E un frig din ala intentionat. Bine ca am biroul meu separat, iar tipa cu care lucrez este turcoaica la origine. Fata de temperatura din cladire, la noi e Bora Bora. Tot la munca, e un olandez casatorit cu o romanca. El mi-a confirmat ca au avut si ei aceleasi probleme cu temperatura camerei si tot asa, ca au gasit un punct comun.
Eu una inteleg ca e scumpa caldura, dar sa fim seriosi..hai nu zic 23 -24. Dar un 20 de grade mie una mi se pare decent si deloc exagerat. Si asa mi-a fost greu sa ma obisnuiesc sa stau in maneca lunga in casa, pt ca in Ro stateam in tricou.
Ce nu intelege nea al meu e ca in Ro e foarte frig o perioada scurta de timp. In rest, temperaturile sunt acceptabile, iar vara nu mai zic de canicula. E logic sa fiu obisnuita sa stau in caldura.
Asa cum, pe de alta parte, cel mai cald aici e vara, cand rar sunt 30 de grade (poate exagerez, hai 25). Deci pentru el 'racoarea' e cum e pt mine caldura.
Anyway, ma bucur ca am gasit o solutie pt treaba asta si la munca si acasa, nu de alta dar deja ma gandeam sa imi iau un mic resou portabil ceva :))))))

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu