mdaaaaaaa

Deci. Am racit. Rau de tot, nu asa, tzacapaca. Nu nu, tot tacamu: febra, muci, gat. Ei dar asta nu e nimic. Toata familia e racita: sorsa, cumnata-su, ma-sa, ta-su, inclusiv EL.
Zei atotputernici, dati-mi rabdare. Pai sa va zic.
In familie s-a racit in ordinea urmatoare: ta-su, ma-sa, sor-sa, cumnata-su, eu, EL. Deci el a racit ultimu. Pe el l-a luat flama duminica asa, pe mine ma luase in primire de vineri. De duminica ma fute la icre ca de la mine a luat. Degeaba i-am facut teoria cu perioada de incubatie, ca e posibil sa fi luat de la mine sau oricare alt membru al familiei. Nu. De la mine. De 2 zile insa, a facut si febra. Acum e momentul sa avem un moment de respiro, sa invocam din nou zei si rabdare. Daca aveam plod, mai ziceam. Ca e mic, ca aia ca aia, ca na, sunt ma-sa. Dar nu am. De 2 nopti se miorlaie. Ca ii e cald, ca ii e frig, ca vrea ceai, ca vrea nush ce. Asta nu ar fi fost o problema daca as fi fost ok. Dar si eu am febra si toate alea. Si atunci ce face? Isi trage mucii toata noaptea. Refuza sa isi sufle nasu si toata noaptea horcaie (ca respira pe gura) si isi trage mucii. Imi vine sa ii bag nasu ala in cur sa nu mai scoata sunete cu el. In plus, mai scoate si niste ragete din alea tanguitoare cand se intoarce de pe o parte pe alta, ca nu cumva sa uit ca lui ii e rau.
Acum 2 nopti intr-adevar, pun mana pe el, era mega fleasca si ardea. M-am executat: am aplicat un nurofen, caciula in cap si am decretat ca nu paraseste incinta. Mai mult, nu m-am dus nici eu la serviciu ca nici eu nu ma simteam grozav, dar mai mult ca sa il dadacesc pe domnu. Ieri pe la jumatea zilei imi zice senin ca mai bine se ducea la serviciu ca el se simte mult mai bine (desi arata ca o stafie).De fapt, m-a boscorodit toata ziua ca l-am tinut acasa. Bineeee lasa ca te duci tu maine. Azi plec la serviciu linistita. Primesc mesaj ca el a ramas acasa ca se simtea rau si ca mai bine sta el acasa azi. Moa si m-au apucat toate pandaliile.
Ghiciti ce face acum. Calca. (Imi trimite poze si ma intreaba care sunt setarile de la fieru de calcat :)) El care nu a calcat in viata lui. Sunt super curioasa sa vad cand ajung acasa) Am plusat si i-am zis sa bage si un aspirator si sa stearga prafu daca tot e in verva :))
Acum ma simt razbunata mwahahahahahhaha

Revin.

2 comentarii:

  1. multumesc lala, esti mega amuzanta. si da, si eu tot de la tine am luat raceala. mwahahaha

    RăspundețiȘtergere
  2. Iub sa stii ca o mai am inca :)))) iti mai dau ca e gratis
    Da sa nu horcai ca nu-i frumos, daaaa?

    RăspundețiȘtergere