da.

Daca va intrebati, nu stiu cum de s-a intamplat, dar am gasit o canapea la Ikea care e ok si nu e nici extrem de scumpa. Deci am supravietuit zilei de vineri.

Dar sambata am avut acel moment in care mi-am dat seama ca treaba e serioasa. Cum? Pai sa va zic.
Am plecat noi sambata sa cumparam cacatisuri pentru apartament, adica decoratiuni, cateva chestii pt bucatarie si eventual o lampa. Normal, am inceput sa luam la pas fiecare magazin in care puteam gasi ce cautam noi. Intram noi intr-un magazin si incep sa dau roata sa vad ce au dragut. Ma apuc sa vorbesc si sa comentez in gura mare, dar nu aud niciun raspuns din spate. Cand ma intorc, domnu' meu era departe, langa o vitrina, vizibil extraordinar de indragostit. OPA. Ma duc sa vad despre ce e vorba. Ce credeti ca ii cazuse cu tronc? Un set profi de cutite. M-am mirat un pic la inceput, dar dupa aia mi-am adus aminte ca-mi zisese el anu trecut ca atunci cand se va muta el la casa lui, vrea un set misto de cutite (e pasionat de gatit, nu va ganditi la altceva). Bingooo! Imi arata minunatul set si incepe sa ii faca reclama, semn ca este si foarte scump si vrea sa isi justifice investitia. Da, era piperat, 170 oiro pentru 5 cutite (redus). Zic, mbineee hai sa ne mai plimbam. Putin dezumflat, accepta sa ma insoteasca prin alte magazine, evident cu inima indoita. Era foarte tacut si aproba tot ce voiam sa cumpar. Cred ca daca ii ziceam ca vreau un cacat roz cu picatele albastre ma aproba. Semn ca inca se gandea la cutitele minunate si incerca sa-mi intre-n gratii.
Dupa vreo 3 ore in care am incercat si eu sa imi justific in gand investitia, il intreb ' Vrei sa te mai uiti o data la setu ala'? Cata fericire in ochii lui, cred ca daca ii ziceam ca i-am luat bilet la un meci Barca nu era mai incantat.  Asadar, ne-am intors in acel magazin, s-a confirmat ca a fost love at first sight si le-am cumparat. Acum nu are nicio scuza sa nu gateasca :)
Da domne, suntem seriosi :)))

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu