prima noapte in apt

Aleluia, ne-am mutat aseara!
Acum, dupa nenumaratele aplauze, sa va zic cum a fost prima seara-noapte stata in moua locuinta:
In primul rand, am constatat ca vecinii au copil. Nu stiu unde stau, cert e ca gura lu' ala micu' se propaga prin pereti ceva ce n-ai vazut. Ceea ce mi se pare si mai fucked up e ca ala urla in olandeza (duuhhh), deci pe langa faptul ca nu pricep ce zice, (foarte probabil sa tipe chestii usual, de genu 'caca, mama, tata, apa, papa') ma zgarie pe creier ca dupa ce zice ceva baga un icnet d-ala de il poate face gelos pe baiatu' super-extra-virgin cu cosuri de la Romanii au talent, Narcis ala.
In al doilea rand, m-am cacat pe mine de frig. Pentru ca l-am lasat pe nenea sa seteze temperatura. In seara asta nu va mai fi asa.
In al treilea rand, am cazut de acord ca nu ne place dushu. Nenea e mai pretentios decat mine, el vrea presiunea asa puternica, sa ii faca gaura in cap. Cand faceam dush la ai lui, eu faceam dush pe mediu pentru ca daca dadeam presiunea la maxim simteam ca o sa dispar in 10,9,8,7... Recunosc, presiunea apei din apartament nu este un punct forte. Nu este ca un pipi lenes, e asa ...ca un pipi cu jet.
In al patrulea rand, am un trilion de chestii de sortat (again) si de pus la locul lor. Cert e ca nu imi arde nici sa ma bati, diseara am de facut teme la olandeza (prima oara cand ma bucur ca am teme), deci aceasta sarcina ii revine partial lui.

Diseara facem inaugurarea cutitelor, domnu' isi va intra in rol si va gati. Pentru aceasta seara minunata in care va folosi pentru prima oara pretioasele cutite, ma fute la creieri de ieri si ma intreaba ce vreau sa mananc, ca el vrea sa faca ceva special. Practic, e ca si cum as locui in continuare cu mama, ca numai ea are aceasta abilitate extrema de a pune aceeasi intrebare de zeci de ori pana ii spuneam ce voia ea sa auda, ca daca ii ziceam fasole, zicea ca n-are fasole, daca ziceam spaghete, zicea ca n-are paste. Practic, eu trebuia sa ghicesc ce are ea chef sa gateasca. Asa si cu nea domnu meu. Ii zic 'arunca o spagheata si o carne in oala si gata'. Nunununu, cum asa? Pai dezvirginarea cutitelor nu se face asa cu una cu doua, trebuie ceva de o finete rara. Plm, you sort it out, ca io doar vreau sa bag la matz, daca ma intelegeti. Probabil se va duce in supermarket si imi va trimite un triliard de poze ' Vrei vita?' 'Porc?' 'Io nu vreau pui, tu vrei?'. Pariu ca daca zic porc o sa zica ceva de genu 'Daaaa da ia uite ce bine arata carnea de vita' ca a mai facut asa cand am inaugurat nu stiu ce. Ceva special la el e un T Bone Steak nesimitit cu o leguma ceva, un cartof, o pastaie. Nu ma plang.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu