creierii mei tampiti

Fixuri
  • cand merg la cumparaturi, niciodata, dar niciodata nu iau primul produs de pe raft, ci bag mana in spate si iau de acolo. In schimb, daca de exemplu gasesc ultimul sampon din magazin, ma bucur ca un copil de Craciun.
  • in magazinele de haine, probez vreo 3 variante ale aceluiasi articol, aceeasi masura. Mi s-a demonstrat de multe ori , ca 2/3 sacouri masura 34 acelasi model, aceeasi culoare, pot sta diferit
  • daca nu am variante, nu cumpar. Problema asta o am mai ales de cand m-am mutat, ca nu sunt foarte multe magazine mari si mie-mi place sa vad raioane intregi cu sampoane sau cu creme de corp. Daca intru intr-un magazin mai mic, care are 3 creme de corp amarate, nu cumpar. Vreau sa-mi aleg.
  • dimineata cel mai mult timp il pierd uitandu-ma in sifonier. Pur si simplu nu ma pot hotara, aleg ceva dupa care in 2 min ma intorc si decid sa port altceva. In fiecare dimineata ajung la concluzia ca nu am destule haine.
  • niciodata, dar niciodata, nu imi gasesc telefonul sau cheile (uneori ambele).
  • nu imi place sa mananc in pat. stau mereu la masa cand mananc si ma scoate din sarite daca ii vad pe altii (namely pe al meu) ca mananca oriunde altundeva decat la masa
  • nu beau niciodata ultima gura din pahar/ sticla/ orice recipient. Absolut intotdeauna las ceva acolo, ceea ce ii tampeste pe unii (namely pe al meu)
  • nu pot sa dorm cu lumina sau daca e zgomot. De cand l-am cunoscut pe al meu, am dus chestia asta la extrem, pt ca el doarme efectiv ca in grota, daca intra un firicel microscopic de lumina in camera, a doua zi il vezi cu ochii sparti de somn
  • daca vad ca cineva are sireturile de la hanorac inegale, nu ma pot abtine sa le fac simetrice. De fapt, am o problema cu simetria
  • in general nu port nimic la gat, dar cand port, nu suport sa am cheita in fata. Ma obsedeaza daca vad la altcineva
  • nu sunt fericita daca am sprancenele nearanjate. Pot sa stau netunsa, fara unghii facute, insa cu sprancenele e regula.
  • daca merg mai mult pe jos imi numar pasii in gand. Daca merg pe dale din alea patrate trebuie sa calc pe fiecare si neaparat trebuie sa iasa numar impar
  • trebuie sa fac dus intotdeauna inainte sa ma culc. daca fac dus de dimineata, mai fac unu seara ca altfel nu dorm impacata
  • nu plec din casa fara ceas pe mana. Daca se intampla totusi sa plec fara ceas, ma intorc din drum. In schimb, nu suport sa ma intrebe lumea cat e ceasul.
  • nu pot sa ma concentrez daca am parul desprins
Mai am..

Dar revin eu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu