there's more.

Stati ca uitam ceva de ieri :)))
Dupa tutorialul live pe whatsapp 'cum se foloseste masina de spalat' (prietenii stiu de ce), domnu' trebuia sa inceapa sa mute din lucruri in apartament. Si ma intreaba ce vreau sa port maine (adica azi) ca sa le opreasca acolo. Ii zic, imi trimite poza cu ce pusese deoparte, confirm.
Azi dimineata, ma imbrac, ma machiez, toate ok. Cand ajung sa ma incalt, constat cu stupoare ca el a crezut ca ma imbrac doar, ce-mi mai trebuie sa ma si incalt? Asadar, dusese toata incaltamintea la apartament. :)))
Rezultatul? Azi sunt la sacou si camasa, blugi skinny si cizmele pe care le-am purtat ieri (nu au nicio treaba cu ce am aruncat azi pe mine, pt ca ieri venisem la munca in stil homeless, ca sa evidentiez faptul ca nu am chef de nimeni si de nimic). Bine ca nu am venit in papuci. A, stai ca si pe aia i-a dus la apartament. :)))

Revin.

Un comentariu: