vremea, sa te caci in ea

Ieri dimineata am venit la intreprindere pe o mare furtuna de am zis ca zbor cu masina de pe autostrada.  Cand am terminat munca, am venit pe o zloata infecta si pe parcursul drumului a alternat: ba ploaie, ba zapada, ba un cacat mocirlos.
Aseara, m-am uitat la vreme PE ORE si am vazut ca de dimineata e senin. Buuuun.

Si ma trezesc de dimineata, ma spal, ma imbrac, ma boiesc, hop-top afara. SOC! Eram in Winter Wonderland. Absolut totul alb, ningea ca in povesti cu fulgi imensi (daca nu trebuia sa ajung la munca, probabil m-as fi bucurat), era zapada de aia numai buna de facut oameni de zapada. Galopez plina de spume deja (cacat de vreme, &$§"%%?, app-u meu de vreme sux) catre masina care era bineinteles acoperita 100% de zapada. Neavand cu ce sa dau zapada, iau din masina niste hartii si ma apuc sa deszapezesc masina CU NISTE HARTII (trebuie sa ma repet, este prea SF)! Intre timp, ma mai fac si cacat pisat ciciulete ca deh, fulgii aia mari si frumosi se topeau fix pe machiajul meu abia aplicat. Siiii in timp ce munceam eu la masina, al meu imi trimite un mesaj de genu ' Aaaa ningeee, ce frumos!'. Asta inseamna ca a fost mai destept decat mine, ca a belit ochii pe geam dupa ce s-a trezit. Nu mai zic cat am injurat, asta va dati seama si singuri, pentru ca solutia cu hartiile a fost buna cam 1 minut pana s-au udat si au devenit inutile. Dupa aia, m-am apucat si am cautat in masina ORICE m-ar putea ajuta sa-mi rezolv problema si am gasit aruncat un CD pe care scria '1' pe care nu am ezitat sa il folosesc. Da, am deszapezit 70% din masina cu un CD, I kid you not.
Dupa aia m-am aruncat in masina si directia Köln. In zona Dusseldorf, nici urma de zapada, ploua romantic  (BLEH) si bineinteles ca in Köln era tot asa o semi ploaie. Bine ca facusem poze de dimineata ca altfel nu ma credea sefa ca am intarziat 45 de min din cauza zapezii.

Acum, ce sa vezi, momentan e soare, dar fiti fara griji, ca in 5 min e posibil sa inceapa potopul. Ca sa revin la titlu, sa ma cac in ea de vreme, ca nu mi se pare normal acum sa mori de cald si in 3 minute sa te crezi in Alaska. Ce pana mea inseamna asta? Pana acum, ziua arata cam asa:
7:00- potopul
8:30- ultra potopul
9:00 (cand ajung eu la munca)- picura
10:00- soare si frumos
12:00 (cand plec la pranz)- Soare cu dinti
13:00 (cand vin de la pranz, pe jos)- Potopul
15:00- o urma de soare
15:05- potopul
17:30- ploua
ploua ploua ploua ploua pana la ora 22:00 cand ma bag la somn si bineinteles, ploaia se opreste.
Cred ca la stiri ar trebui sa se anunte doar cand nu ploua,  asa ar face economie televiziunile. Sa o plateasca pe una pentru 5-6 emisiuni pe an si in rest, cand nu se anunta nimic, sa fie de la sine inteles ca o sa ploua. Oricum nu stii sigur ca nu o sa ploua nici cand se anunta soare.

Mi-e mila de mine pentru weekendu asta, ca e carnaval si o sa stam afara tot timpu si o sa mor de frig si daca mai si ploua, FML.

Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu