dupa o saptamana

Concluziile mele dupa o saptamana de condus pe autostrada in Germania (pe 3 bucati diferite), la ore de varf (8 dimineata si 5jumate seara)
  • Au trafic cacalau! Pe 2, 3 sau 4 benzi, e trafic (bara la bara) pe km intregi (cea mai mare coada pe care am prins-o avea vreo 15km). Totusi, cumva, se misca destul de bine. Ca mergi 1km cu 10 km/h, dupa aia vreo 3km cu 50 km/h dupa aia iar cu 10 km/h, nu conteaza. Se misca ceva.
  • Nu vreau sa fiu partinitoare, dar autostrazile din Olanda sunt mult mai misto. Ce-i drept, in  Olanda nu au portiuni de 'No Speed Limit' insa se vede/simte de la o posta diferenta de calitate.
  • Si nemtii lenevesc. Pe segmentul pe care conduc eu, e un cacatel de pod de fier la care lucreaza cica de un an (asa zic colegii) si nu dau semne ca ar termina prea curand. De fapt, pe cei 75 de km pe care ii conduc zilnic, sunt 2 zone delimitate la care cica se lucreaza. Motiv de a avea si mai mult trafic pe respectivii 5 km (din 4 benzi se fac direct 2).
  • Au o chestie absolut cretina, ca din 'No speed limit' reduc limita subit la 60 (ca doar se lucreaza). Sa ii vezi pe aia care vin cu 200-220 la ora cum rup franele in 14. Not nice.
  • Nemtii stiu sa conduca in Germania. Daca au de condus in Olanda, zici ca-s veniti de pe alta planeta.
  • Pe ploaie, pe vant, pe furtuna, ei tot conduc cu 200 la ora. De exemplu, azi dimineata am venit pe o super furtuna, de nu vedeam la 2 metri in fata. Astia, nicio treaba nene, ii vedeai cum trec in super viteza ca si cum ar fi fost o vreme absolut perfecta.

A si mi-e dor sa dau intr-o groapa! Am una la mine in oras (probabil singura), care sta mica asa, sfioasa, pe marginea drumului. Mereu cand trec pe acolo ma gandesc la Romania :))))
 

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu