barbite

Bai nene, in Germania unii tipi poarta barba in modul cel mai stupid posibil, adica asa:
 
 
Eu una nu imi pot explica de ce ai vrea sa porti anii 90 pe fata? Si cum te-ai astepta sa te ia lumea in serios cu chestia aia? Adica pe bune acuma, taica-miu are cioc aproape de cand il stiu. Si sta nene si il bibileste o data la 3 zile de zici ca primeste vreun premiu. Sunt sigura ca o barba de genu asta trebuie bibilita si mai mult ca tre sa pastrezi cacatu ala de linie si sa faci sa arati cat mai cocalar posibil. Eu una nu pot lua in serios asa ceva. Am mai multi colegi care poarta prostia asta si l-am intrebat pe unu daca e nostalgic dupa anii 90 sau pur si simplu vrea sa arate a cocalar. S-a suparat pe mine, da a dat barba jos. 1-0 pentru mine!
 
Cand vad un tip cu barba d-aia, parca stau fata in fata cu varianta mea pubera, cand Nick era visul meu (a se observa nenicu din dreapta si gesturile de afectiune)
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu