prima vacanta

Stati asa ca bag seama ca nu v-am povestit prima vacanta impreuna cu mimozul, ca sa intelegeti de ce sunt traumatizata.
Asa deci, in mai 2012, ne trazneste ideea sa plecam undeva in vacanta in iulie. Si pune-te si cauta, si gaseste ceva in Turcia, la un pret bomba (la banii aia, acu luam 2 saptamani in Ibiza), dar na, cand te trezesti tarziu iti asumi ca esti retard. Aaanyway. Vine ziua plecarii. Mimi nu mai zburase cu mine, dar io imi facusem datoria si il avertizasem de muuult ca fac urat. El nu si nu, ce pot sa fac, sa musc din scaune? 
Si ne urcam intr-un Tarom basit vai de el, cu destinatia Antalya. Si bineinteles ca la decolare mi s-a facut rau, m-am albit la fata si inotam in propria-mi transpiratie de nu mai stia asta ce sa-mi faca. Pentru ca inca nu descoperisem sfantul Xanax, am ramas transparenta tot zborul, ca la un moment dat i se facuse si lu Mimi rau din cauza mea (el, care doarme in avion ca valiza in gara). Aterizam, aleluia, Mimi deja era la capatul puterilor cu mine. 
Bun, ne suim noi in busul de transfer, mai futem o ora jumate pe drum, ajungem la hotel. Toate bune si frumoase, hotel de 4 stele jumate, camera super misto, vai vai suntem in Paradis! Asta pana am ajuns pe plaja si m-am dezumflat instantaneu cand am vazut apa. Io mi-am imaginat ca fiind Medierana, apa o sa fie azur. Cacat, era putin mai transparenta decat Marea Neagra. Plus ca nisipul era din ala ordinar importat de ti se facea moloz intre degete. Astfel ca am ajuns repede la concluzia ca mie imi place la piscina. Bineinteles ca Mimi trebuia sa fie pe dos, adica cum domne am venit in Turcia sa stau la pisicina?
Pentru ca eram pentru prima data impreuna in vacanta, de ce am face compromisuri? Asa ca in primele 2 zile ne-am ciondanit pe orice: ore de somn, unde sa mergem, ce sa facem etc. Ca 2 fitosi incapatanati ce suntem, veniti de la mami si de la tati unde nu prea auzeam nu, am preferat sa ne scoatem ochii ca doi cretini. Dupa cele 2 zile, ne-am gandit ca poate am putea sa mergem de exemplu, juma de zi pe plaja si juma de zi la piscina, greu era! Si din nou eram in Paradis! Paradis care a tinut o singura zi, ca in a patra zi, Mimi  fost lovit de o indigestie crunta. Mama indigestiei, din aia cu frisoane, bufeuri, din 3 in 3 secunde pe tron. Naspa rau. Bine ca aveam camera misto, pentru ca urmatoarele 2 zile acolo ni le-am petrecut. Ca deh, nu aveam toaleta portabila cu noi. Avea Mimi la el niste plicuri despre care zicea el ca sunt pentru asa ceva, dar s-a dovedit ca erau fix frectie la picior de lemn. Dupa o consultare rapida cu medicul de serviciu mama, am concluzionat ca trebuie sa ii iau imodium. Asadar, juma de zi am alergat dupa imodium, in costum de baie si pareo, de se uitau turcaletii la mine ca la circ. Intr-un final, imodiumul l-a salvat pe Mimi. De fapt l-a salvat atat de bine, ca restul vacantei, toaleta a fost privata de orice miros. Dupa cele 2 zile de chin, Mimi a decretat ca eu sunt salvatoarea lui si ca eu am cel mai bine grija de el. Apoi a mai urmat o zi de "ce bine ne intelegem noi doi" si gata, acasa domne, gata sejurul!

Cred ca aceasta prima experienta ne-a folosit, acum radem de fiecare data cand ne aducem aminte.

Totusi, stiindu-l pe Mimi sensibilos la stomac, in Tunisia am plecat cu 2 cutii de Imodium dupa mine. N-am mai avut incidente de genul, insa bineinteles ca trebuia sa faca ceva si in Tunisia, de data asta a ales raceala. Bine ca aveam si Nurofen la mine!

Ma intreb anu asta ce-o mai face, poate ajung naiba farmacie ambulanta.

Revin.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu