de luni

De dimineata eram asa picata in freza, ca atunci cand am vrut sa beau cafea nu mi-am nimerit gura si am varsat juma de termos pe mine. Dupa care am stat UDA in trafic vreo 2 ore. Yeeeey e luni!
Totusi, cu aceasta ocazie am mai aflat si eu de la radio de ce anume se mai plang olandezii. Paaaai acum ai voie sa consumi si sa cumperi alcool numai daca ai peste 18 ani (inainte era la 16), dar nu asta e problema. Problema e ca saptamana trecuta, o mama s-a dus cu fiul de 16 ani la supermarket la cumparaturi si printre altele, avea in cos si un six pack de bere. Si casiera nu a vrut sa i-l vanda femeii ca era cu fii-su de 16 ani si vezi doamne daca ii da bere copilului. Si chestia asta a aparut la stiri. Si de o saptamana toti parintii sunt pe la stiri si se plang de chestia asta, care intr-adevar este stupida. Pt ca te poti duce cu copilu de 16 ani in coffee shop sa-ti iei un joint, dar nu poti cumpara o bere decat daca esti singur. Deci daca te duci cu copilu tre sa il trimiti inainte la masina/afara, astfel incat la check-out sa fii singur. Deci daca ai copil de 5 ani si vrei sa-ti iei o bere, il lasi in masina si dupa aia zic aia ca esti mama denaturata ca iti lasi copilu de izbeliste ca sa-ti iei alcoale.
De cand au schimbat astia legea si la intrarea in baruri cer ID-ul. Adica si inainte il cereau, dar acum peste tot. Ma simt flatata ca la aproape 26 de ani imi cer ID-ul ca nu ma cred ca am peste 18.

Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu