noul an nou

Am fost 3 saptamani in concediu, dar nu le-am simtit deloc. Nu pot sa zic ca am fost super activa, dar am avut mintea ocupata/stresata continuu. Saptamanile astea au fost un rollercoaster emotional care ne-a terminat pe amandoi si ne-a dus aproape de epuizare.
Am vazut vreo 5-6 case, din care despre ultima am crezut ca gata, ea e. La a 2a vizionare am constatat ca reparatiile ar costa o poala de bani si dupa un calcul rapid, am concluzionat ca e prea mult pentru noi. Asta dupa ce amandoi am visat cu ochii deschisi la ce modificari am face, amandoi super entuziasmati si punand la cale 1000 de planuri. Toate astea pe fondul sarbatorilor, cu alergaturi si vizite si petreceri si urari si toate cele.
Ieri am zis stop. Am stat amandoi si ne-am uitat la un film, cu mintile goale si telefoanele pe silent. Stim ca exista o casa pentru noi si bugetul nostru, doar ca n-am descoperit-o inca. Stim ca nu este o cursa si ca o sa vina toate natural, insa cumva tot reusim sa ne stresam si sa calculam si sa analizam si sa nu dormim noptile din cauza celor 3000 de intrebari pe care ni le punem.
Asa ca noaptea dintre ani ne-a gasit stresati si obositi psihic, dar fericiti.
Sper ca in 2014 sa apreciem mai mult lucrurile mici si cat de norocosi suntem, sa gasim o casa si sa nu ne mai stresam pentru orice chestie.

Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu