Adam&Eva=?!

Trebuie sa impartasesc cu voi: a aparut o emisiune noua, Adam o cauta pe Eva sau ceva de genu. In ce consta? Un el si 2 ele sau o ea si 2 ei stau pe o insula pustie naked necenzurat cateva zile si dupa aia el tre sa aleaga o ea sau invers. Bine, se dau inainte niste teste din astea de match making, dupa care teoretic personajul principal se potriveste cu ambii candidati pe hartie, dar bineinteles ca dupa  intalnirea practica face to face tre sa aleaga za tru lav. Era si pe MTV o emisiune de genu asta da era cu puberi cu bube pe fata nu cu adulti naked naked.
Asa. Io am niste dileme.
1. Emisiunea asta se difuzeaza la 8jumate seara, martea. Si dupa cum am zis, falfaie zorzoanele tuturor pe acolo fara nicio chestie. Sa zicem ca ai copil si zappezi asa si vezi o data o pula pe ecran. :))) tare, nu?
2. Ideea emisiunii e tare, da io ma intreb asa: daca sa zicem ca macar un cuplu ar ajunge sa fie serios si toate cele...chiar s-ar casatori cu persoana careia i-a vazut toata Olanda toate cele? Bine aici sunt eu close-minded, stiu.
3. Si sa zicem ca astia care apar in emisiunea asta fac si plozi. Uite, mami si tati s-au cunoscut dezbracati pe o insula. Sau si daca nu fac plozi intre ei, tot mi se pare asa cumva ca al meu plod cand o mai creste o sa poata accesa niste imagini cu mine si unu stand naked pe o insula. Dar din nou, dap, sunt eu close minded
Si 4. Oamenii astia nu au parinti? Ca mie mama mi-ar lua a one-way ticket back to Romania. Da stiu, am 26 de ani, pot decide singura blablabla dar tot mi se pare asa, stanjenitor. Dar sunt eu super close- minded.

Anyway, e fun de urmarit, ce sa zic.


Revin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu