Stilul lui Mimi

Mimi asta al meu are un stil atat de similar cu al meu, ca se enerveaza maxim de fiecare data cand ma prind.
De exemplu:
Mimi: Am o idee! Hai sa mergem sa vedem un film.
Io: Hai.
Mimi: Pai, te uiti si tu ce filme sunt? Rezervi tu, da? Hai te-am pupat paaa
Io: Stai domne, ca nu merge asa, daca ai venit cu ideea rezerva si alege tu filmu.
Mimi: Pai da, da mereu ce aleg eu nu-ti convine ca aia e asa, ca aia e asa, si nush cum (aici incepe sa insire toate datile cand a ales el ceva si eu am comentat).
Si ma prosteste si tot eu rezerv.

Tehnica asta am dezvoltat-o perfect cu maica-mea, pt ca fix la fel faceam. Pana sa il cunosc pe el, trebuie sa mentionez ca ma credeam maestra acestei stiinte grele. Dar nu.
Asa face cu absolut orice crede ca ar tine si l-ar scapa pe el sa faca ceva.

Ieri, ma trezesc cu mesaj de la el: Mergem in Alghero (Sardinia)! Am gasit oferta de aveon aproape moca si ii luam si pe ai mei, cado de ziua lu mama!
Trebuie sa reunosc ca am percutat din inertie asa, eram prea socata ca o data in viata asta stie si Mimi ce vrea. Adica, stie destinatia si s-a ocupat de bilete? OMG. Am scris in calendar. Dar stai, ca nu. Nu s-a ocupat el de bilete, l-a pus pe ta-su ca vezi doamne el era ocupat la munca, de a stat omu ala 3!!!! ore sa rezerve biletele. In alea 3 ore, Mimi s-a apucat sa imi puna mie creierii pe bigudiuri, plangandu-se de ta-su ca nu stie sa rezerve. Si cand i-am zis sa rezerve el, ofc nu avea timp. Dar avea timp sa-mi omoare mie fiecare neuron. Dar stati asa ca nu e tot. Dupa o vreme, s-a prins si de cazare, ca evident ca tre sa si dormim undeva. Si pe cine sa roage, daca nu pe mine? Cand si-a adus el aminte, eu selectasem deja cateva hoteluri pentru ca STIAM ca o sa pice pe mine. Deci, ce ziceam? A, da, Mimi a vazut pe net o oferta de bilete si si-a gasit oameni sa faca treaba pentru el, dupa care aseara se dadea rotund ca ma duce in Sardinia. Aaaaoleu, nu mai spune!
Asa a facut si anu trecut cu Tunisia si cand a vazut ca hotelul nu era asa lux, s-a apucat sa ma frece pe mine la icre ca deeeeeh, eu rezervasem. Deci, cunoaaastem.
Nu pot sa spun ca ma enerveaza foarte tare, pt ca si eu fac la fel. Pot sa spun doar ca ma amuz de fiecare data cand are impresia ca isi face jocul cu mine si eu nu ma prind. Dar de multe ori ii dau cu tifla si il pun sa-si miste fizicu singurel si mor de ras cand il vad ofticat ca nu i-a iesit schema.

Revin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu